استان ها

لزوم هموارسازی مسیر تحقق جهش تولید توسط دانشگاه‌ها

به گزارش آنا بندران ، خبرنگار خبرگزاری بندرعباس ، احسان کامارانی در جلسه شورای اقتصاد و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس ، به نقش مهم شرکتهای دانمارکی مستقر در تولید این کشور اشاره کرد. : “این دانشگاه با شرکت های دانش بنیان خود می تواند با ترویج تولید محلی به روشی کاربردی و عملی برای اجرای شعار” جهش تولید “بتواند زمینه را برای توسعه همه جانبه کشور هموار کند.”

وی با تأکید بر حرکت دانشگاه به سمت لیست های رهبری و تحقق شعار سال ، وی افزود.پرواز تولید:وی ادامه داد: این امر به پیشرفت علمی و شتاب در کشور احتیاج دارد که فقط از طریق دانشگاه در کشور قابل دستیابی است و با همکاری در بخش صنعت می توان آن را توسعه داد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه کار تحقیقاتی باید براساس ارزیابی نیازهای جامعه انجام شود ، افزود: “زیرا اگر این تغییرات در جامعه قابل مشاهده و عاطفی نباشد ، بسیار خوشایند و شیرین نخواهد بود.”

کامرانی با تأکید بر نظارت و پیروی از دستورالعملهای اجرایی ، گفت: “کلیه فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری دانشجویی باید با نظارت کمیسیون های تخصصی مربوط و معتبر همراه باشد تا از بروز هرگونه خطا و ناکارآمدی در پروژه ها جلوگیری شود.” “از آنجا که اجرای هر طرحی باید با دانش کامل انجام شود تا ثروت حاصل شود.”

وی افزود: وی بازاریابی محصولات داخلی ، مطالعه ارزیابی نیازهای کشور را محصول شاخص های اصلی ارزیابی در روند توسعه و اجرای چنین پروژه هایی خواند. “این قادر خواهد بود چرخه تولید خود را سرعت ببخشد و بازارهای خارجی را باز کند.”

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان دانشگاه آزاد اسلامی را یک نهاد پویا و انقلابی توصیف کرد. “این دانشگاه در تلاش است تا از امکانات ، زیرساخت ها و امکانات ایده آل خود برای انجام مأموریت خود در این مرحله مهم انقلاب استفاده کند.” “کار کن!”

نقش دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای پروژه ها در ایالت هرمزگان

وی گفت: مدیر اجرایی شرکت کشتی سازی هرمزگان ایزوویچ که در دانشکده اقتصاد و سرمایه گذاری و سرمایه گذاری دانشکده اقتصاد و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان شرکت کرده است ، از برنامه های این دانشگاه قدردانی کرد. “در اجرای پروژه های بزرگ در منطقه شرکت کنید.”

حمید رضاییان اصل اظهار داشت. وی ادامه داد: بدون شک مشارکت دانشگاه و استفاده از توانایی های علمی آن در بدنه صنعت می تواند زمینه ساز پرواز تولید در کشور شود. “از آنجا که دانشگاه و صنعت مانند دو نقص توسعه هستند و اگر به هم نپیوندند ، توسعه با چالش روبرو خواهد شد.”

به گزارش آنا ، بررسی برنامه های این کلینیک حقوقی ، احداث مزارع بذر ، نهال و نهال ، تولید خط الکل ، طراحی مواد افزودنی سوخت ، یک موتور ترکیبی و پروژه های دستگاه بتن توسط هیئت بررسی شد.

انتهای پیام 4121/4062