بین الملل

تبیین بیانیه گام دوم با مشارکت عملی دانشگاه آزاد اسلامی و صدا و سیمای ایلام/ کلی‌گویی مانعی برای تحقق اهداف بیانیه است

مهدی عباس در مصاحبه با خبرنگار گروه دولت خبرگزاری “آنا” ، اقدامات دبیرخانه راهبردی برای اعلام مرحله دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام را بیان کرد. “ما آن را تهیه کردیم ، به سازمان مرکزی فرستادیم ، امضا کردیم و تصویب کردیم. در جلسه رسمی در دفتر رهبر معظم دانشگاه آزاد اسلامی ایلام آن را به اعضا معرفی کردیم. اکنون جلسات ماهانه داریم.

امضای تفاهم نامه عملیاتی با صدا و سیمای مرکز ایلام

او اضافه کرد. “با هماهنگی مستقیم با بسیج اساتید دانشگاه ایلام ، برنامه ها را به صورت هماهنگ اجرا خواهیم کرد. بیانیه استراتژیک گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی دولت اسلامی است.

رئیس مدرس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام اعلام کرد: هشت موضوع ممکن و پخش شود.

آباسی ، در تشریح برنامه های مشترک با صدا و سیمای ایلام ، گفت: رادیو و تلویزیون تلویزیون به دانشگاه گزارش داد: “فرض بر این بود که ساختار این برنامه ها به گونه ای است که کارشناس اجرایی و همچنین کارشناس رسمی در مورد هر یک از موضوعات مربوطه بیانیه هفتگی یا ماهانه دارند.”

او اضافه کرد. “مطابق توافق نامه ، صداوسیما باید این توافق نامه را در هیئت برنامه ریزی خود بررسی کند ، و متخصص و توسط دانشگاه تعدیل می شود ، و بقیه کارهای آن توسط صدا و سیما انجام می شود ، هفته ای یک بار پخش می شود یا دو هفته ” وظیفه اصلی ما در دبیرخانه استانی اعلام مرحله دوم است.

سرپرست مدرس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام اعلامیه گام دوم را همکاری مراکز دانشگاهی دهلران و ایوان در حضور استاد مدعو با مشارکت کادر آموزشی تشریح کرد. دبیرخانه راهبردی بیانیه همچنین از اعضای حوزه علمیه است و ما با این اعضای عالی رتبه حوزه علمیه ایلام تماس گرفتیم: محققان

او به عباس افزود. مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از نزدیک با حوزه علمیه در ارتباط است ، بنابراین یک مدرس در یک سمینار در دهلران ایلام از طریق حوزه علمیه شرکت می کند.

تکرار و تعمیم مانع اجرای اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی است

رئیس مدرس دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی ، تکرار و تکرار بیانیه را مانع اجرای گام دوم انقلاب اسلامی ذکر کرد. “متأسفانه ، فقط اعلام توجیهی عزت او را تحقیر می کند.” البته این سهل انگاری است که باید بسیار مراقب بود. چون تحت تأثیر مکالمه قرار می گیریم.

او گفت. “در این حالت ، توانایی های خوب قابل مشاهده و پنهان وجود دارد. اما باید روشن شود که متأسفانه اجرای بسیاری از پروژه هایی که اکنون وارد این مرحله شده ایم دشوار است.

رئیس مدرس دانشگاه آزاد اسلامی اسلام برخی اقدامات برای اجرای اعلامیه گام دوم انقلاب در اسلام را ذکر کرد. “ما جلسات منظمی با اساتید استان داریم. اما از برخی جهات از برگزاری جلسات راضی نیستیم ، حتی درگیر پروژه های عملیاتی هستیم.

استاد دانشگاه گفت. اعضای کلیدی سازمان بسیج اساتید چندین مسئله را با برنامه ملی نظامی ، که به آن سد کنگ در شهر ایوان ، احد کشاورزی و مدیر منطقه ای آبهای منطقه ای گفته می شود ، در جلسات مختلف برگزار کردیم. ما جلساتی برای رسیدگی به مسائل داشتیم. در این راستا ، ما از مهارت های دبیرخانه ، مهارت های بسیج اساتید منطقه ، مراکز مغز استفاده کردیم که مشاهده کردیم ، ما در منطقه وظیفه تعیین کردیم.

عباس با اشاره به اینکه در استان ایلام به مشکلات مختلفی پی برده ایم ، افزود: “ما دو راه حل اجرایی – عملیاتی داریم که طی سال گذشته شروع کرده ایم – در پایان با 1400 راه حل مواجه خواهیم شد تا بتوانیم مشکلی را در ایالت حل کنیم.”

وی تأکید کرد. بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایلام دبیرخانه گام دوم بیانیه انقلاب ایلام مشاور مدیران عامل است و به آنها در مورد پروژه ها مشاوره می دهد. لازم است

انتهای پیام / 4062/4117 /