عمومیکسب و کار ایرانیان

باربری در تابستان

اسباب کشی در تابستان بهتر است یا زمستان ؟ در صورتی که قصد اسباب کشی در فصل‌تابستان را دارید و رغبت دارید نکاتی برای اثاثیه کشی در فصل‌تابستان را بدانید , سفارش می‌کنیم مقاله ذیل از گروه حساس بار را مطالعه نمایید. زیرا فصل تابستان یکی از فصول پرطرفدار برای نقل و انتقال و جابجایی است. در این فصل مزایای زیادی وجود دارد که شما را ترغیب به اسباب کشی می کند. اسباب کشی در تابستان دارای نکاتی است که با خواندن این مطلب به آن ها پی خواهید برد.

اسباب کشی در تابستان

برخی از افراد معتقد هستند که اسباب کشی در تابستان امری دشوار است . با این وجود , برای بخش اعظمی از خانواده ها فصل تابستان شایسته ترین زمان برای لوازم کشی است . به دلیل وضعیت جوی و تعطیلی مدارس فصل تابستان را بهترین موقع برای اسباب کشی می دانند. چنانچه که‌این فصل را برای اسباب و اثاث کشی گزینش نموده اید , می بایست بدانید که نسبت به فصل‌های دیگر , جابجایی راحت تر و آسان ‌تری خواهید داشت مخصوصا اگر اسباب کشی شما نیازمند باربری بین شهری باشد

اسباب و اثاث کشی در فصل ‌تابستان

مناسب ترین زمان برای جابجایی و نقل و انتقال روزهای طولانی و بلند تابستان است . اسباب کشی در این فصل که یکی از فصول گرم سال است مزایا و معایبی دارد که هر کدام از آن ها به نوبه خود می تواند باعث تسهیل در امر اسباب کشی یا ایجاد سختی در آن نمایند.

مزایا و معضل های اسباب کشی در تابستان

تغییر تحول مدرسه ها برای فرزندان شما راحت تر است . آن‌ها میتوانند قبل از آغاز سال تحصیلی نو , با منزل تازه سازگار شوند و عزیزان جدیدی برای خویش پیدا نمایند . همینطور , تحصیلات فرزندان شما از این لوازم کشی مختل نمیشود و آنان بدون چاره نخواهند شد که کلاس های درس را از دست دهند .

بحران : از‌آن‌جا‌که فصل‌تابستان زمان اوج اثاثیه کشی است , شرکت های اتوبار و حمل و نقل از دسترسی کمتری برخوردار خواهند بود . پس این مساله دارای اهمیت است که در بهترین زمان برنامه ریزی کنید و هماهنگی های لازم را با یکی از معتبرترین و خوش نام ترین موسسات باربری اسلامشهر انجام دهید.

فصل‌تابستان به معنای موقعیت آب و هوایی گرم است . مشکلات هوای سرد برای خودداری از فرایند اسباب کشی نیست . روز ها طول بیشتری هم دارند و اصطلاحا روزها بلند هستند. به‌این مفهوم که روشنایی روز بیشتری برای کامل شدن لوازم کشی موجود است .

مشکل ۱ : با دقت به حالت گرم فصل‌تابستان , اسباب و اثاث کشی شما می‌تواند خسته کننده تر از وضعیت معمولی باشد , چه بسا ممکن است خطرناک باشد . گرما زدگی و تشنگی بیش از حد در این فصل مخصوصا در شهرهای جنوبی کشور بسیار طاقت فرساست و از مشکلات اسباب کشی در تابستان محسوب می شود.

مشکل ۲ : به دلیل مواردی مانند عرضه و تقاضا , اثاثیه کشی در حین فصل تابستان نقطه عطف اسباب و اثاث کشی برای شما هزینه ی بیشتری خواهد داشت . اما هزینه اسباب کشی در فصول سرد سال مانند زمستان و بهار کمتر است اما در نظر داشته باشید که پیدا کردن مکان نیز امری دشوارتر خواهد بود.

آب هوای خوب و بدون بارش باران

بیشتر مردم به دلیل پایان سال تحصیلی فرزندانشان یا کمتر بودن فشار کاری شغلشان در فصل تابستان و یا آب و هوای مناسب ، فصل تابستان را برای اسباب کشی انتخاب می کنند . بیشتر مستاجر ها و صاحب خانه ها نیز به دلیل خوب بودن هوا در فصل تابستان، قراردادهایشان را در فصل تابستان می بندند .

چراکه معتقد اند اسباب کشی در سایر فصل ها به دلیل کاهش دمای هوا و امکان بارش باران و برف و وجود باد و طوفان شدید برایشان سخت تر است. از طرفی کاهش دما و بارش باران و برف ممکن است خسارات جانی مانند سرما خوردگی و یا مالی مانند خیس شدن وسایل و آسیب دیدگی آن ها بشود.

به همین دلایل بیشتر مردم اسباب کشی در فصل تابستان را ترجیح می دهند و بیشتر اسباب کشی ها در همین فصل انجام می پذیرد.

معایب باربری در تابستان

اسباب کشی در فصل تابستان از مزایای زیادی برخوردار است اما معایبی نیز به همراه دارد . همانطور که در بالا گفته شد بیشتر مردم باربری فصل تابستان را ترجیح می دهند .

به همین دلیل فصل تابستان فصل شلوغی برای اسباب کشی و حمل اثاثیه محسوب می شود. بنابراین اگر کسی قصد اسباب کشی در تابستان را داشته باشد ابتدا باید بتواند شرکت باربری و یا وانت های باربری پیدا کند که سرشان خلوت باشد و ماشین های آن ها خالی از بار باشند. در اولویت های بعدی، گرمای تابستان است که کار اسباب کشی را سخت تر می کند .

به خصوص در شهر تهران که آفتاب شدید می تابد، اسباب کشی کاری بسیار طاقت فرسا و آزار دهنده می باشد. به همین سبب ممکن است صاحب خانه یا صاحب شرکتی که قصد اسباب کشی دارد و یا اهالی آن ها دچار گرمازدگی و سردرد های شدیدی بشوند.

جهت سهولت حمل اثاثیه در فصل تابستان چه ترفند ها و راهکار هایی وجود دارند؟

از اسباب کشی و حمل اثاثیه در ساعات و روز های پیک کاری پرهیز کنید.

تعطیلات آخر هفته و پایان ماه زمانی است که معمولا شرکت های باربری در هر فصلی سرشان شلوغ می شود. اما این امر به ویژه در تابستان صادق است. داشتن انعطاف پذیری در برنامه های اسباب کشی و حمل اثاثیه می تواند به شما کمک کند که هم در هزینه و هم در زمان صرفه جویی کنید. همیشه سعی کنید روز های وسط هفته و یا اواسط ماه را برای اسباب کشی انتخاب کنید. چراکه این روزها زیاد پرطرفدار نیستند و شما می توانید راحت تر از شرکت های باربری خدمات دریافت کنید.