استان ها

قابلیت دانشگاه آزاد اسلامی برای رفع وابستگی به شهریه و محصولات خارجی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری “آنا” از کرج ، جلسه ای با هدف مشاهده وضعیت و عملکرد خانه نوآوری در فناوری مواد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد که مدیرکل کارآفرینی ، مراکز رشد ، آموزش و خلاقیت فناوری ، اقتصاد دانش و توسعه دانش آموزان حضور داشتند. مدیر کل: واحد کرج میزبان گروهی از مقامات ایالتی ، از جمله رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در البرز بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی البرز با اشاره به راه اندازی خانه نوآوری و فناوری مواد در واحد کرج ، در مورد چالش های آینده دستیابی به پروژه های مبتنی بر دانش اقتصادی بی سابقه در واحد کرج صحبت کرد.

محمد حسن برهانی فر با استفاده از منابع زیادی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج موجود است ، گفت: و یک صنعت هسته ای و فضایی وجود دارد.

او گفت. “اگر با حمایت مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی ، برخی قوانین محدودکننده مالی تغییر کند ، شهریه دانشگاه آزاد اسلامی البرز این امکان را دارد که وابستگی به شهریه را از بین ببرد و درآمد قابل توجهی کسب کند.”

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی البرز اظهار داشت: “از طریق برنامه ها و مطالعات تخصصی در این زمینه ، دستیابی به اهداف فوق در پنج سال آینده امکان پذیر است.

در مورد محصولات تولید شده در دانشگاه آزاد اسلامی البرز ، آماده بودن برای تولید انبوه ، برهانی فر گفت.

برگزاری سه رویداد آغازین در کرج

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج ، رئیس خانه فناوری نوآوری و مواد ، همچنین گزارشی از اقدامات انجام شده در خانه نوآوری و فناوری مواد ارائه داد. یک آموزشگاه قدرتمند و با چهار دوره آموزشی راه اندازی کنید ، یک نمایشگاه دائمی برای ارائه یا فروش محصولات دانش بنیان آماده کنید

فرزاد نصری توضیح داد. “در ژانویه سال جاری ، شاهد سه رویداد جدید در خانه نوآوری و فناوری مواد خواهیم بود که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.”

خانه نوآوری فضا نیست

مدیرکل کارآفرینی مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی همچنین با ابراز خرسندی از عملکرد چشمگیر و چشمگیر در تأسیس خانه نوآور دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج ، از پیشرفت خانه نوآوری صحبت کرد.

عباد بهزادی پور تأکید کرد که خانه نوآوری یک منطقه یا مکان نیست. خانه نوآوری یک ایده مدیریتی است که با دو شتاب دهنده ، یک مرکز رشد تخصصی در زمینه تجاری سازی آموزش و محصولات مبتنی بر دانش ، فعالیت می کند.

علی رئیسی پور ، مدیرکل توسعه فناوری و آموزش خلاق دانشگاه آزاد اسلامی ، همچنین به تشریح عملکرد کلی مراکز نوآوری ، راه حل های غلبه بر محدودیت های زمانی ، محدودیت های مالی و راه حل های قانونی استفاده شده قبل از تأیید مجوز پرداخت. پردیس یک پارک فناوری در سیستم دانشگاه آزاد اسلامی ارائه داد.

مراکز نوآوری باعث رونق کشور می شوند

مدیرکل اقتصاد دانش بنیان ، توسعه سرمایه گذاری دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی ، همچنین مفاهیم مربوط به خانه نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی را بیان کرد. خانه نوآوری یک نهاد اجتماعی است که باعث رشد علمی و اقتصادی کشور می شود.

سید احسان شیرنگی اظهار داشت. “زیرا پروژه های موجود در خانه های نوآورانه نیاز به سرمایه گذاری دارد. توافقاتی برای حمایت از دانشگاه از شرکتهای دانش بنیان در قالب استفاده از بازار ، بازاریابی ، تولید محصولات ، استفاده از آزمایشگاهها و کارگاههای دانشگاه آزاد انجام شده است.

وی در تشریح اهداف دانشگاه آزاد اسلامی در مورد مراکز نوآوری گفت: “هدف اصلی مراکز نوآوری ایجاد بازار مناسب – اشتغال پایدار است. در شهرستان البرز به دلیل قابلیت های آشکار علمی و صنعتی ، چشم اندازهای امیدوار کننده ای در این زمینه وجود دارد. ” و بهسازی و نوسازی سالن نوآوری البرز توسط معاون سازمان مرکزی تسریع می شود.

مصطفی مبلغ ، رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آزاد البرز و حامد ثابت ، معاون فناوری تحقیقات و فناوری رئیس دانشگاه کرج نیز توصیه هایی را برای رفع موانع و مقررات مالی برای تسریع در نوآوری فناوری ارائه دادند.

به گزارش آنا ، مسئولان پس از جلسه با همراهی رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی کرج از خانه نوآوری البرز که مجهز است بازدید کردند.

انتهای پیام / 4078/4117 /