استان ها

جشنواره هزار ایده در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه دولتی خبرگزاری آنا از مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی مشهد همزمان با رویداد ملی گام دوم انقلاب اسلامی، جشنواره هزار ایده را 15 و 18 اسفندماه برگزار می کند. دانشگاه آزاد. (ادامه مطلب)

رسالت جدید دانشگاه بد اسلامی در حوزه دانشگاه حل مسئله و کارآفرین تحقق اهداف کلان توسعه فناوری و نوآوری سند تحول و تعالی دانشگاه آشنایی با اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور دوم دوم دوم دوم ثانیه دوم غیر در n دوم دوم دوم دوم دوم دوم دوم دوم دوم دوم دوم دوم دوم هدف گرفتن ثانیه دوم است.

دانشگاه آزاد اسلامی در رویکرد جدید خود داده های زیر را دارد. بیش از 1000 است. نه همیشه

این رویداد در سه مرحله درون صنفی، منطقه ای – ملی برگزار می شود. در بخش اول رویداد مرحله دوم، واحدهای دانشگاهی هسته‌ها و گروه‌های تحقیقاتی را تشکیل می‌دهند و تمام اطلاعات مربوط به هسته‌های منطقه‌ای و واحدهای فناوری را ارسال می‌کنند. مراکز رشد را به سازمان مرکزی دانشگاه معرفی می کند.

به گزارش آنا، دبیرخانه استارتاپ ویکند استان خراسان رضوی با توجه به توانمندی‌های هر شهر و این رویداد در سطح دانشگاه‌های آزاد اسلامی خراسان رضوی با تشویق محققان و پژوهشگران برجسته در آذرماه 1400 کار خود را آغاز کرد. فناوران اسفند در فرهنگسرای رفاه در 17 و 18 مارس 1400 دانشگاه آزاد مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/4103/4062/