استان ها

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد مشهد معرفی شد

به گزارش خبرنگار گروه دولتی خبرگزاری آنا از مشهد، با حضور محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم معارفه «معاونین قدیم و جدید» اداره کل «آموزش و پرورش مهارتی» این دانشگاه برگزار شد. دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد. خراسان رضوی و مشهد و دانشگاه و اعضای هیئت مدیره آن سما و احمد اکبری واحد مشهد را به عنوان معاون جدید آموزش و پرورش در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید سلیمانی برگزار کردند. مهارت ها از زحمات جعفر کبیری ارائه و قدردانی شد.


بیشتر بخوانید:

انتصاب معاون آموزشی مهارت های عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد


معاون آموزشی مهارت های عمومی دانشگاه مشهد معرفی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با تاکید بر احساس مسئولیت در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: ، ما یک فرهنگ را از زوال نجات داده ایم. زیرا اگر فرهنگ جامعه اصلاح شود آن جامعه رشد می کند.

مرادی با اشاره به مسئولیت‌های مهم اجتماعی از جمله طرح پویش توسط دانشگاه آزاد اسلامی، از اساتید و کارکنان خواست مروج و مروّج این مسئولیت‌های مهم اجتماعی باشند.

معاون اسبق آموزش مهارت های عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نیز گفت: کسانی که معلم استخدام کردند فدای خود شدند و من کارم را داشتم.

معاون آموزشی مهارت های عمومی دانشگاه مشهد معرفی شد

معاون جدید آموزش عمومی و مهارت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد گفت: از ابتدای وزارتم به دنبال راه‌هایی برای بهبود وضعیت آموزشی بودم، در این زمینه بسیار مطالعه کرده‌ام، سال‌ها با دانش‌آموزان در سطح مدرسه کار کرده‌ام.» و هر بار که از زیر بار مسئولیت برداشته می شوم، با علاقه به تدریس برمی گردم.

اکبری با اشاره به دیدگاه دانشمندان علوم تربیتی در خصوص اهمیت آموزش، تصریح کرد:

وی تاکید کرد: دانش آموزان باید از دوران کودکی خود لذت ببرند تا از دلسوزی فراوان معصومیت کودکان از بین نرود.

کبیری چندی پیش از سوی رئیس واحد سما دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مدیر مدارس استثنایی علوم و معارف اسلامی و رئیس قرآن سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد عترت منصوب شد.

انتهای پیام/4078/4062/