ورزشی

از نگاه حل مسئله‌ دانشگاه آزاد تا لزوم تعامل پژوهشگران با صنعت

لاله ملکونیا مدیرکل صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی و سیدحسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی از بخشهای مختلف این کارخانه در منطقه بیرجند بازدید و با سیدرضا شمس آبادی مدیرعامل این کارخانه دیدار و گفتگو کردند. ، مسئولان و متخصصان شرکت سازنده بزرگ با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.


بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری پژوهشی اداره کل صنعت خراسان جنوبی

نقش مسئولان پژوهشی در تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت


هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی در این نشست اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی دارای قابلیت‌ها، قابلیت‌ها و قابلیت‌های قابل توجهی است که در خدمت صنعت و توسعه دولتی است.

وی همچنین از مدیرکلی دانشگاه آزاد اسلامی، صنعت و مراکز اجتماعات خبر داد. «به گفته دکتر تهرانی در راستای کارآفرینی، رفع مشکلات گام های مثبتی برداشته شده است، این فرصت ارزشمندی برای جوانان است. مردم به دنبال آموزش فن آوری و مهارت خواهند بود.»

ملکونیا ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی زمین را به گونه ای آماده کرده است که بتواند بیشتر به صنعت خدمت کند. دانشگاه و صنعت آنها تاکنون نتوانسته اند به یک مخرج مشترک و زبان مشترک برسند و یکدیگر را درک کنند.

از منظر حل مشکل دانشگاه آزاد تا لزوم همکاری پژوهشگران با صنعت

او یادآوری کرد. دانشگاه آزاد اسلامی به یک جزیره تبدیل شده است، به یک شبکه آزمایشگاهی جامع، مستحکم و یکپارچه تبدیل شده است، این ظرفیت عظیم، تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی ساختاری در هیچ یک از دانشگاه‌های کشور به اندازه دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد. »:

مدیرکل دانشگاه آزاد اسلامی، صنعت و مراکز اجتماعات، با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی می تواند در زمینه های مختلف به کویر تایر کمک کند، گفت: در این راستا، دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی می تواند به کمک کویر تایر کمک کند. آنها با داشتن 11000 مرکز خدمات آزمایشگاهی و 170 مرکز تحقیقاتی یکی از بهترین اساتید کشور هستند.

مدیر کارخانه کویرتایر نیز از رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی به صنعت ابراز خرسندی کرد.

شمس آباد عنوان کرد. با برنامه ریزی و رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی، اعتماد صنعت شکل می گیرد.»

او توضیح داد. QueerTire می تواند از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، محققین در سه حوزه کشف مواد اولیه، آزمایش مکانیکی، توسعه فرآیند و ساخت استفاده کند.

انتهای پیام/4078/4062/