استان ها

نقطه قوت دانشگاه آزاد خراسان‌رضوی انس در حوزه فرهنگ است

به گزارش خبرنگار گروه دولتی خبرگزاری آنا از مشهد، محسن مرادین خراسان در سومین جلسه شورای تخصصی دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان رضوی با اشاره به: سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم تجربه در اجرای این سند تاکید کرد. همه ما در قبال این سند با در نظر گرفتن ارزش های سیستم مسئول هستیم.


بیشتر بخوانید:

نقش موثر مشاوران در بهبود شرایط فرهنگی


وی تصریح کرد: رسیدن به این کار نیازمند تلاش است، حتی می‌تواند آفت‌ها و مشکلاتی داشته باشد، زیرا جراحی بی‌درد نیست، قطعاً ایثار و پایبندی به ارزش‌ها و اصول تحول فرهنگی در دانشگاه نیازمند تلاش و پشتکار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با ارزیابی تلاش های دفتر نهاد نمایندگی رهبری و معاونت فرهنگی گفت: توجه داشته باشید: و الفت در حوزه فرهنگی است.

مراد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد باید همچون گذشته بدرخشد و در اجرای سند تعالی در برنامه های فرهنگی، تحول و تعالی فرهنگی در رتبه کشوری رتبه ممتاز کسب کند.

تیم دانشگاه فعلی نگران سند تحول است

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت. «خوشبختانه نیکوکاری و نیکوکاری که محتوای سند تحول و تعالی دانشگاه است، دغدغه اصلی بالاترین مقام مسئول است. دانشگاه آزاد اسلامی و رؤسای واحدها معاونین. همه ما با این سند می خواهیم در دانشگاه متحول شویم، رشد کنیم و پیشرفت کنیم.

حجت الاسلام جواد مهدوی نسب افزود. «خود سند تحول در دانشگاه ها چیزی را تعیین نمی کند. اگر قادر به تفکر خلاق نباشید، این سند فراموش خواهد شد. تیم فعلی دولت در این مورد بسیار نگران است. اجرای این سند.”

وی با امکان اجرای سند تحول افزود: هر واحد در منطقه باید یک تیم تشکیل دهد و در اجرای این سند باید با دلسوزی، هماهنگی و کار گروهی تلاش کنیم از این ظرفیت های دانشجویی استفاده کنیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: «در سند تحول 18 مورد متعلق به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری است یعنی ما برای همه دفتر ارتباط داریم. از ادارات انتظار می رود که این 18 برنامه را جدی تر بگیرند و به ما در ایفای نقش موثر کمک کنند.

در حوزه فرهنگ اعتبارات علمی ضعیفی نداریم

رئیس شورای فرهنگی تخصصی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز در نشست بررسی سوابق فرهنگی واحدهای دولتی، گزارشی را برای تبیین سند تعالی تحول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کرد.

علی اصغر یساکی از کسب بالاترین عنوان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در کشور خبر داد. خراسان رضوی تنها استانی در کشور است که در این زمینه نقطه ضعفی ندارد، مایه مباهات است.

وی با بیان اینکه ملاک ارزیابی فرهنگی در کشور سیستم نظارتی دانشگاه آزاد است، افزود: با در نظر گرفتن مشکلات این ارزیابی از انجام مکاتبات فرهنگی در سال تحصیلی جدید خبر داد. در سال جدید بهبود یافته است.

به گزارش آنا، در این دیدار معاونان فرهنگی و دانشجویی بردسکا و گناباد از عملکرد خوب فرهنگی در کشور با اهدای لوح یادبود تشکر کردند.

انتهای پیام/4117/4062/