استان ها

بازدید رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی از دانشگاه‌های عراق

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، محسن مرادی به دعوت موسسه الفرات عراق به منظور بازدید و دیدار با روسای جمهور و دانشگاه های کشور راهی عراق شد. الف) از بغداد دیدن کرد و ملاقات کرد. با حضور رئیس دانشگاه و تعدادی از معاونین ایشان.

رئیس دانشکده امام کاظم (ع) عبدالجلیل منشید با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت این دانشگاه و با توجه به وجود حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس، نسبت به تحصیل علمای عراقی ابراز علاقه کرد. وی با اعزام هیئتی به دانشگاه‌های مشهد، به اساتید گروه‌های علمی این دانشگاه، کادر آموزشی اعلام کرد که در هفته‌های آتی دوره‌های آموزشی کوتاه و کوتاهی را بگذرانند.

تخصیص توانمندی های ویژه به علوم انسانی اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی همچنین گزارشی از زمینه های همکاری و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و دانشگاه امام کاظمی ارائه کرد. خراسان رضوی.

رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی از دانشگاه های عراق بازدید کرد

محسن مرادی افزود: وی افزود: در کنار توانایی خوب دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در تحصیل در رشته های پیراپزشکی و پزشکی با در نظر گرفتن علوم انسانی در مقاطع زمانی مختلف و در بازه های زمانی کوتاه، این آموزش برای دانشجویان عراقی ارائه می شود. به ویژه در مشهد مقدس. از مهارت های مختص علوم انسانی اسلامی استفاده کنید.

افزایش رویدادهای علمی مشترک بین دانشگاهی

رئیس گروه علمی دانشگاه مشاور همچنین از جایگاه علمی دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه‌بندی بین‌المللی شانگهای و QS که مورد تایید وزارت آموزش عالی عراق است، خبر داد و بر نتیجه‌گیری مصوبات نشست تاکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی از دانشگاه های عراق بازدید کرد

محمدجواد نجفی رویدادهای علمی مشترک دو دانشگاه حقوق، مدیریت رسانه، قرآن، علوم حدیث، تاریخ، علوم سیاسی، ادبیات عرب، فقه و حقوق را یک همکاری علمی هدفمند دانست که نیازمند حمایت است. آمادگی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق را به عنوان تسهیل کننده آن تماس ها برای افزایش فعالیت های علمی مشترک بین دانشگاهی اعلام کرد.

به گزارش آنا، بنا به درخواست مؤسسه الفراتین عراق به ریاست محمد جابر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، برای گسترش روابط فرهنگی، علمی و پژوهشی دانشگاه‌های اسلامی مشهد و دانشگاه‌های عراق، در دستور کار قرار گرفت. خراسان رضوی که خراسان رضوی با هدف تبادل اطلاعات درباره راهبردهای گسترش روابط در کانون سوم پزشکی جابر بن حیان، المستقبل، طوسی، الاسلامیه، فرائت الوسط، از دانشگاه های عراق بازدید کرد. کنفرانس. دو طرف بر گسترش روابط فرهنگی و علمی با استفاده از فرصت های این همایش تاکید کردند. ، دندانپزشکی، علوم بیمارستانی، طب اسلامی و سایر رشته ها.

رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی از دانشگاه های عراق بازدید کرد

دانشکده علوم اسلامی امام قدیم (ع) وابسته به دربار شیعیان عراق در سال 2009 در بغداد تأسیس شد تا اندیشه اسلامی واقعی را بر اساس مکتب اهل بیت آموزش دهد و مطالعه کند. و در حال حاضر در استان های مختلف عراق، از جمله میسان، نجف، دی قار، بابل، واسط، دیالی، دیوانیه و بصره واقع شده است.

انتهای پیام/4121/