استان ها

روند اجرای پروژه راه‌آهن در چهارمحال و بختیاری کند است

سرگرمی برای همه/ چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اجرای راه آهن مبارک – سفید دشت به شهرکرد بسیار کند است، گفت.

غلامعلی حیدری در دیدار با معاون ساخت، توسعه و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل ریلی کشور، پروژه راه‌آهن مبارک – سفید دشت – شهرکرد را از پروژه‌های اولویت‌دار بختیاری دانست. این پروژه بسیار استراتژیک است.” و از نظر تسلط و پایان دادن به آن دیدگاه ها باید ملی باشد.

استاندار بختیاری افزود: «اجرای راه آهن مبارک – سفید دشت به شهرکرد بسیار کند است. تکمیل این پروژه می تواند بحث ترانزیت کالا از بندر به ایالت را تسریع بخشد و بالعکس. عراق سرعت خواهد گرفت. آن فرآیند

وی در خصوص وام پروژه راه آهن مبارکه – سفید دشت به شهرکرد تصریح کرد. در سال 1400 حدود 320 میلیارد تومان وام در قالب این طرح ارائه شد اما روند جذب وام به کندی پیش می رود.

حیدر با اشاره به اجرای طرح نیمه تمام راهسازی در چهارمحال بختیاری گفت: جاده اصفهان – شهرکرد – بروجه به خوزستان به کشتارگاه تبدیل شده و تعدادی از پروژه های راهسازی شامل محور شهرکرد – شلمزار – کارون چهار و بافت به مسجد است. سلیمان و لردهای بورژوا سال‌هاست که مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند، روند تکمیل آن‌ها طولانی شده است، تکمیل این پروژه‌ها باید تسریع شود.

استاندار چهارمحال بختیاری در پایان تاکید کرد. برای توسعه گردشگری در ایالت نیازمند توسعه جاده‌ها، حمل‌ونقل ریلی و هوایی هستیم.

انتهای پیام: