عمومیکسب و کار ایرانیان

نظرات در مورد کولر گازی تک الکتریک

در عصر حاضر با توجه به پیشرفت هایی که در جوامع مختلف مشاهده شده است بنابراین برخی از ابزارآلات قدیمی کنار گذاشته شده و به جای آن معمولاً از تجهیزات مدرن تری استفاده می کنند. کولر گازی یکی از تجهیزات مدرنی است که امروزه جایگزین بسیار خوبی برای لوازم سرمایشی قدیمی همچون پنکه و کولر های آبی شده است کولر گازی با توجه به اینکه می تواند یک محیط را خنک سازد بنابراین قادر به کاهش میزان رطوبت هوای منزل نیز می باشد.

با توجه به اینکه یخچال و کولر گازی هر دو به منظور کاهش میزان دما از یک نوع گاز مبرد کمک می گیرند بنابراین شباهت میان آن ها بسیار زیاد است. در نظر داشته باشید که امروزه تنوع کولرهای گازی در بازار بسیار زیاد است اما از مهمترین آن می‌توان به کولر گازی پنجره ای، کولر گازی پرتابل و کولر گازی اسپلیت اشاره نمود. به طور کلی هر یک از این کولرهای گازی کارایی و عملکرد خاص خود را دارند بنابراین زمانی که بدانید عملکرد کولر گازی چگونه است در محافظت و مراقبت از آن کوشا خواهید بود این کار سبب استفاده صحیح از دستگاه نیز خواهد شد. در این مقاله می خواهیم در رابطه با کولر گازی تک الکتریک و مزایا و معایب آن صحبت کنیم.

قیمت کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال به عوامل مختلفی مانند مدل، سال تولید، نوع کاربری (سرد و گرم یا فقط سرد) و فروشگاه عرضه کننده بستگی دارد. با این حال، به طور کلی می‌توان گفت که قیمت این کولر گازی بین 7 تا 10 میلیون تومان است.

برخی از مدل‌های محبوب کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال:

  • کولر گازی اسپلیت اجنرال مدل ASGS24LFCA: این مدل کولر گازی اجنرال دارای ظرفیت ۲۴۰۰۰ BTU است و از نوع سرد و گرم می‌باشد. قیمت این مدل کولر گازی بین 8 تا 9 میلیون تومان است.

  • کولر گازی اسپلیت اجنرال مدل ASGS24LTCA: این مدل کولر گازی اجنرال دارای ظرفیت ۲۴۰۰۰ BTU است و از نوع سرد و گرم می‌باشد. قیمت این مدل کولر گازی بین 7 تا 8 میلیون تومان است.

  • کولر گازی اسپلیت اجنرال مدل ASGS24LQCA: این مدل کولر گازی اجنرال دارای ظرفیت ۲۴۰۰۰ BTU است و از نوع سرد فقط سرد می‌باشد. قیمت این مدل کولر گازی بین 6 تا 7 میلیون تومان است.

نکاتی برای خرید کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال:

  • قبل از خرید، حتماً از قیمت کولر گازی در فروشگاه‌های مختلف استعلام بگیرید.
  • از اصالت کالای مورد نظر خود مطمئن شوید.
  • کولر گازی را با گارانتی معتبر خریداری کنید.
  • به ظرفیت کولر گازی توجه کنید. ظرفیت کولر گازی باید با متراژ فضای مورد نظر شما متناسب باشد.
  • به نوع کاربری کولر گازی توجه کنید. اگر به دنبال کولر گازی برای استفاده در تمام فصول هستید، باید کولر گازی سرد و گرم خریداری کنید.

معرفی کولرگازی تک الکتریک

کولر گازی تک الکتریک یکی از برند های معروف در بازار است که سازنده آن کشور چین است. با توجه به اینکه این کشور دارای اقتصاد قوی می‌باشد بنابراین همراه با برخی از سرمایه گذاران خارجی قادر به تولید بسیاری از کولر های گازی با برندهای مختلف کرده است. در رابطه با برند تک الکتریک می توان گفت با توجه به شهرت این برند تعداد بی شماری از افراد در داخل کشور قصد خریداری از این محصول را داشته اند و با خرید خود نیز رضایت کافی از این محصول را به دست آورده‌اند؛ زیرا محصولات بی شماری که این شرکت آن ها را تولید کرده است قادر به کسب مجوزهای لازم شده است.

با توجه به اینکه در حال حاضر کولر گازی از جمله ابزارآلات بسیار کاربردی جهت استفاده در فصل تابستان به شمار می‌رود بنابراین عده زیادی در پی خرید این محصول هستند. این افراد سعی می کنند تابستان ها را که دارای گرمای طاقت فرسا هستند با استفاده از تجهیزات مدرنی همچون کولرگازی به پایان برسانند و این محصولات برای شما تابستان خنکی را ارائه می کنند، بنابراین کمتر پیش می آید تا کسی دچار گرمازدگی در هوای تابستان گردد.

محصولات تک الکتریک چندین دهه است که در کشورمان کار تولید و عرضه محصولات خود را با کیفیت بسیار خوب انجام میدهد. کیفیت محصولات تک الکتریک به نحوی است که از معدود شرکت های داخلی میباشد که در سالهای گذشته توانسته با نمونه های خارجی رقابت کند. کولرهای گازی تک الکتریک هسته و تولید خود در کشور چین بوده است که شرکت تک لکتریک بررسی کیفیت و مونتاژ و تولید بعضی از قطعات آن را به عهده دارد. شرکت تک الکتریک به مدت دو ده است که در زمینه تولید و مونتاژ و عرضه به بازار کولر گازی فعالیت میکند.

Comments about single electric air conditioner

کولرگازی تک الکتریک معمولی و کولرگازی تک الکتریک اینورتر :

کولرهای گازی تک الکتریک از لحاظ کیفیتی نسبت به مدل های هم سطح طی بررسی انجام شده و سبقه کاری برتری محسوسی داردو جزو مدل های باکیفیت محسوب میگردد.

آپشن های کولر گازی تک الکتریک Tech Eletric :

از لحاظ آپشن محصولات تک الکتریک میتوان به ضد زنگ بودن فین های رادیاتور و اواپراتور اشاره کرد ، قابلیت توربو قدرتمند ، فیلترهای اچ دی و اتو ری استارت و همچنین دمپرهای برقی از دیگر آپشن های محصولات کولر گازی تک الکتریک میتوان نام برد

مزایای کولرگازی تک الکتریک Tech electric :

  • کیفیت محصولات خوب
  • خدمات پس از فروش خوب
  • تمیز کنندگی خودکار
  • دمپرهای برقی
  • فین رادیاتور ضد زنگ
  • توربو قدرتمند و پرتاب باد خوب
  • اتو ری استارت بعد از قطع برق

معایب کولرگازی تک الکتریک Tech Electric :

  • عدم اتصال به وای فای
  • گران بودن قطعات اینورتر
  • عدم آپشن یونیزه کردن هوای محیط
  • نداشتن پنل بازشو زیرین برای نصب آسان

نحوه خرید کولرگازی : تذکرات مهم قبل از خرید کولر گازی حتما مطالعه شود

شماره یک : ابتدا برای خرید مدل کولرگازی و نوع برند با کیفیت ، ظرفیت سنجی و کارشناسی خرید و نحوه اطلاع از برند یا به مطالب آموزش سایت مراجعه فرمایید و یا با کارشناسان ما با شماره های مستقیم روی سایت تماس حاصل فرمایید ( کارشناسی کاملا رایگان )

شماره دو : بعد از انتخاب و برای خرید به درگاه بانکی سایت توسط کارشناسان متصل میشوید و هزینه را پرداخت می فرمایید و محصول را درب منزل دریافت میکنید در حالی که ضمانت بازگشت کالا نیز موجود است.

شماره سه : در صورت نوسانات قیمت و یا کولرگازی های بدون ضمانت و شرایط خاص میتوانید پرداخت را درب منزل در زمان تحویل انجام دهید. ( در صورت خرید اول بودن مبلغی به عنوان بیعانه برای راستی آزمایی دریافت میشود و باقی هزینه درب منزل پرداخت می شود )

شماره چهار : ضمانت اصل بودن کالا در فاکتور قید میشود.

شماره پنج : تمامی خدمات پس از فروش ازجمله حمل و نقل ، نصب ، سرویس ، تعمیرات در صورت خرابی ، تامین قطعات و حتی طرح تعویض در صورت فرسوده بودن توسط شرکت ما انجام میشود.

تذکر مهم در زمینه نصب سرویس و تعمیرات کولرگازی و داکت اسپلیت فلان توسط سیتی سرویس

چرا بهتر است سیتی سرویس را برای  نصب سرویس و تعمیرات کولرگازی و داکت اسپلیت انتخاب کنیم؟

شماره یک : نصب کولرگازی اهمیت بسیار بالایی در طول عمر کولر گازی دارد که باید توسط تکنسین و نصاب مجرب و دوره دیده و با دقت انجام گیرد که توسط ما با تضمین کافی انجام خواهد شد.

شماره دو : در صورت درخواست تعمیرات میتوانید با ثبت درخواست و در صورت نیاز شماره تماس کارشناس و تعمیرکار در سایت قرار داده شده است که میتوانید مستقیما با تعمیرکار در تماس باشید تا مشکل خود را در ابتدا در صورت حل شدن تلفنی و در صورت نیاز حضوری در محل هموار نماییم.

شماره سه : قطعات اصلی و باضمانت ارجینال در اختیار شما قرار میدهیم.

شماره چهار: مبالغ دریافتی را طبق دستورالعمل و هزینه های اتحادیه خواهد بود.

شماره پنج : اولویت را با تعمیر قطعات در صورت خرابی قرار میدهیم و در صورت نیاز یا به صرفه نبودن اقتصادی پیشنهاد تعویض به مشتری را خواهیم داد.

شماره شش : آموزش در زمینه سرویس کولرگازی و داکت اسپلیت و همچنین آموزش تعمیرات ابتدایی و عیب یابی و همچنین ارورها در قسمت آموزش سایت داده شده است که در صورت نیاز و صرفه جویی در هزینه توسط خود مشتری انجام بپذیرد.