استان ها

استان چهارمحال و بختیاری میزبان مسافران نخواهد بود

روز یکشنبه ، اقبال عباس در ستاد کنترل ویروس های کرونا و بختیار تأکید کرد: کلیه تفریحات ، اقامتگاه ها ، مراکز توریستی ، پارک ها ، پارک ها ، بلوارها ، فضای سبز ، مناطق شهری و روستایی منطقه هنوز بسته است.
او اضافه کرد. “لازم است چادرها ، اسکان مسافران ، گردشگران در این مراکز ، در اماکن ممنوعه تنظیم شود و با مجرمین و عاملان این منطقه برخورد شود.”
عباس افزود. “فرمانداران می توانند همزمان با تعطیلات این هفته ، پاسگاه ها و پاسگاه های شهر را تقویت کنند تا بتوانند به طور جدی بر مسافران نظارت داشته و از ورود افراد مشکوک جلوگیری کنند.”
وی خاطرنشان کرد: باید بیشتر به حفظ جدی سوابق تأمین اجتماعی و مراقبت های بهداشتی در قوه مجریه ، در سایر اماکن عمومی توجه شود.
فرماندار چهارمحال و بختیار با اشاره به بازگشت ساعت کار دستگاههای اجرایی به رویه قبلی ، گفت: وی ادامه داد: مدیران هنوز هم می توانند درباره ارتباطات از راه دور کارمندان ، اولویت بیماریهای اساسی ، بیماران خاص ، جانبازان شیر مادر و معلولان توافق کنند.
وی گفت: “کارمندانی که از مرخصی پرداخت شده خود استفاده کرده اند می توانند در طی شیوع بیماری در سال های آینده از ویروس Corona استفاده کنند.”
عباس تأکید کرد: مدارس رایگان و سایر اماکن عمومی علاوه بر حفظ فاصله های اجتماعی و سوابق بهداشتی می توانند در یک چهارم ظرفیت خود نیز فعالیت کنند.
او اضافه کرد. “حفظ حمایت های اجتماعی ، پروتکل های مراقبت های بهداشتی ، آموزش و محافظت شخصی باید فرهنگ مورد علاقه همه مردم ، مسئولان و گروه ها تلقی شود.”
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت. اگر اعضای کمیسیون تنظیم بازار موافق باشند ، می توان کمبود احتمالی مرغ در منطقه را از کشورهایی با ریسک پایین معرفی کرد.
او یادآوری کرد. در مغازه های چهارمحال و بختیاری ، با تأیید اداره کل دامپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و منطقه ، امکان قطع و خرد کردن ماهی مرغ وجود دارد.
ویروس Corona یا Covid 19 در بسیاری از نقاط جهان رواج یافته است و این امر باعث شده تا سازمان بهداشت جهانی اعلام وضعیت اضطراری کند.
شستن دست ها با آب و صابون ، بهداشت شخصی ، جلوگیری از تلف شدن مکرر و ممنوعیت سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان برای جلوگیری از شیوع ویروس توصیه می کنند.

48