اجتماعی

توصیه‌ای به خانواده‌ها در تعطیلات طولانی مدت مدارس/تداوم طرح «کوچ»

مدیر كل دفتر بهداشت وزارت آموزش و پرورش همچنین با تشریح اجرای برنامه چاقی و چاقی دانش آموزان (كوچ) به خانواده ها توصیه كرد كه شیوه زندگی و عادات غذایی فرزندان خود را اصلاح كنند.

محمد محسن بیگی در مصاحبه با سرگرمی برای همه وی در مورد اجرای برنامه کنترل وزن دانش آموزان گفت: مرحله دوم یا اندازه گیری ثانویه هنوز تمام نشده است ، اطلاعات جمع آوری شده و وارد سیستم می شود.

او افزود. “یک بار در سال گذشته ، یک بار گزارش انتقال صادر شد ، به دانش آموزان و خانواده ها داده شد تا آنها را از انجام کار مداخله آگاه کند.” پرونده برنامه مهاجرت بسته نخواهد شد ، اما مشکلات آن باید حل شود و در سالهای آینده ادامه خواهد یافت.

مدیر کل دفتر بهداشت و رفاه وزارت آموزش و پرورش و علوم با اشاره به اینکه یکی از مزایای برنامه مهاجرت و یکی از عملکردهای خوب در خانواده حساسیت در گروه های مختلف است ، در مورد اثربخشی این موضوع گفت برنامه تحقیقات و ما نتایج روشنی نداریم.

محسن بیگی با توجه به تعطیلی کامل مدارس در بسیاری از مناطق کشور درگیر بیماری های قلبی عروقی قرمز ، در مورد نحوه زندگی دانش آموزان پیشنهاداتی داشت ، افزود: “می توان گفت تقریباً 100٪ مدارس عقب هستند. و ما مدارسی نداریم که شخصاً فعال باشد. به همین دلیل است که تعدادی از اثرات جسمی ، روحی و روانی بر روی کودکان وجود دارد ، ما باید بیشتر مراقب باشیم.

او ادامه داد. “تعطیلی طولانی مدت اثرات طولانی مدت برجای می گذارد که در طولانی مدت خود را نشان می دهد.” خانواده ها باید اقدامات متناوب مانند طراحی ، اجرای برنامه هایی شامل زندگی سالم ، عادات غذایی و فعالیت بدنی محدود را که می تواند بدون انسداد در یک مکان مدیریت شود ، انجام دهند.

انتهای پیام: