عمومیکسب و کار ایرانیان

مدرک آنلاین مربیگری

با دریافت مدرک مربی مهدکودک می توانید به عنوان پرستار کودک برای کار به منزل خانواده ها اعزام شوید و یا در مهدکودک ها مشغول به کار شوید. ارتباط گرفتن با کودکان می‌تواند روحیه هر شخصی را شاد کند. پرستاران کودک رضایت زیادی از شغل خود دارند و همه تلاششان را می‌کنند تا بتوانند از کودکان مراقبت کنند و به آن‌ها آموزش دهند. افراد زیادی هستند که علاقه دارند پرستار کودک بشوند. از آن جایی که این شغل به مهارت‌های ارتباطی بسیار قوی نیاز دارد، پس بهتر است که از دوره آموزش مربیگری چرتکه استفاده کنید تا برای ورود به بازار کار آماده شوید. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که کلاس آموزش مربی گری مهد کودک شامل چه سرفصل‌هایی است؟ در ادامه راجع به این موضوع به طور کامل بحث خواهیم کرد .

وبینار تربیت مربی مهد و پیش دبستانی ( 70% تخفیف)

ثبت نام دوره مربی گری مهد کودک

دوره‌های مربی گری مهد کودک مخصوص کسانی است که قصد دارند در مراکز پرستاری در منزل به عنوان پرستار کودک و یا در  مهد کودک‌ها مشغول به کار شوند. یک مربی مهد کودک باید از مهارت‌های زیادی در برخورد با کودکان برخوردار باشد که همه این مهارت‌ها بدون آموزش صحیح به دست نمی‌آیند. در نتیجه، هر شخصی که قصد مربی شدن را دارد، باید از یک دوره مناسب استفاده کند تا برای ورود به بازار کار آماده باشد و به صورت تضمینی مشغول به کار شود.

مراکز زیادی هستند که این دوره‌ها را ارائه می‌دهند که هر کدام زمان مخصوص به خود را دارند. در کل این دوره‌ها می‌توانید هر مهارتی که برای یک مربی مهد کودک لازم است را فرا بگیرید. از طرفی، مربیان مهد کودک بدون مدرک آموزشگاهی یا دانشگاهی نمی‌توانند شروع به فعالیت کنند.

پس ثبت نام در دوره آموزش مربیگری مهد کودک و دریافت مدرک مربیگری مهد کودک می‌تواند شروع خوبی برای این شغل باشد. برای ثبت نام باید یا آموزشگاه موردنظر تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

پس از رضایت درمورد نحوه برگزاری کلاس آموزش مربی گری مهد کودک، با پرداخت هزینه کلاس‌ها را آغاز کنید. هر آموزشگاه تعداد ساعات و جلسات مختلفی در نظر می‌گیرد که معمولا ده جلسه خواهد بود.

مدرک فنی و حرفه ای مربی مهد کودک

اگر قصد داریدکه در دوره آموزش مربیگری مهد کودک  فنی و حرفه ای شرکت کنید، باید درباره انواع مدرک‌های آن اطلاعات کامل داشته باشید که به شرح زیر هستند:

مدرک بین المللی مربی گری مهد کودک

با داشتن این مدرک می‌توانید در کشورهای مختلف نیز به پرستاری از کودک بپردازید و هیچ مانعی برای این قضیه وجود ندارد. با ترجمه این مدارک و رعایت قوانین کشورهای مختلف به راحتی پس از مهاجرت شغل خود را خواهید داشت. لازم به ذکر است که مدرک بین المللی دارای مهر وزارت امور خارجه و  وزارت دادگستری نیز خواهد بود.

سرفصل دوره مربی مهد کودک

مربی‌های مهد کودک باید بتوانند مهارت‌های زیادی را به کودکان آموزش دهند، در نتیجه باید در کلاس آموزش مربی گری مهد کودک این سرفصل‌ها را آموزش ببینند:

  • آموزش بررسی نیازها و غرایز کودکان
  • نحوه بازی کردن با کودکان و آموزش انواع بازی‌ها
  • نحوه رفتار با کودکان دارای اختلالات عاطفی و رفتاری
  • داستان سرایی وقصه گویی
  • شناخت بیماری‌های کودکان
  • زبان آموزی و تقویت حواس پنجگانه
  • تغذیه اطفال
  • ساخت وسایل کمک آموزشی

دریافت مدرک مربی مهد کودک و مزایای آن

شغل مربی مهد کودک از آن فعالیت‌هایی است که به دلیل جذابیت‌های خاص خود، متقاضیان زیادی دارد اما برای دستیابی به این شغل ابتدا باید دوره‌های مربوطه را بگذرانید تا آمادگی لازم برای فعالیت به عنوان مربی مهد را پیدا کنید. دوره های آنلاین پویا ابتکار صداقت شامل دوره آموزش مربیگری خلاقیت و نقاشی به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد.

دوره مربی مهد کودک آکادمی سلامت 10 جلسه دو ساعته حضوری و آنلاین است. این دوره مناسب کسانی است که علاقه‌مند به کار کردن به عنوان مربی در مهد کودک و مدارس پیش دبستانی هستند. همچنین با کسب گواهی این دوره می‌توان به عنوان کودکیار نیز فعالیت نمود.

اخذ مدرک دوره مربی مهد کودک منوط به سپری کردن تمامی جلسات و کسب نمره قبولی در آزمون نهایی است. البته در طول این دوره، آکادمی سلامت از دانشجویان و کارآموزان خود به طور کامل پشتیبانی می‌کند تا پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت کرده و کلیه مهارت‌ها و سرفصل‌های این دوره را به طور کامل آموزش ببینند. جالب است بدانید که افراد زیادی تاکنون در دوره مربی مهد کودک شرکت کرده و پس از آن در این حیطه مشغول به فعالیت شده‌اند.

مزایا دوره مربی مهد کودک

با شرکت در دوره مربی مهد کودک آکادمی سلامت از مزایای این آکادمی بهره‌مند می‌شود. این دوره به صورت حضوری و آنلاین برگزار شده تا افراد ساکن در شهرستان‌ها نیز فرصت شرکت در آن را داشته باشند. از دیگر مزایا شرکت در این دوره امکان ارتباط با کارشناسان در طول دوره و پس از پایان آن است.

در انتهای دوره نیز مدرک معتبر مربی مهد کودک به شما ارائه می‌شود؛ همچنین در صورت لزوم می‌توانید درخواست مدرک بین‌المللی برای مهاجرت داشته باشید. یکی از ویژگی‌های مهم این دوره، ‌معرفی دانشجویان و کارآموزان به بازار کار است. پس از قبولی در آزمون و اخذ مدرک، آکادمی سلامت شما را در مسیر دستیابی به شغل مناسب یاری می‌دهد.

آموزش مربی مهد کودک

اگر تحصیلات دانشگاهی در رشته علوم تربیتی را داشته باشید، با تمامی این سرفصل‌ها آشنا خواهید بود و با دریافت مدرک این دوره به مهارت‌ها و اعتبارات خود می‌افزایید. افرادی که تحصیلات دانشگاهی ندارند از این مدرک می‌توانند به عنوان یک فرصت خوب استفاده کنند تا همانند فارغ التحصیلان دانشگاهی وارد بازار کار شوند. با آموزش این سرفصل‌ها می‌توانید مهارت‌های خود را تا حد زیادی  بالا ببرید.

هزینه دوره‌ مربی مهد کودک

دوره آموزش مربیگری مهد کودک مدرک‌های مختلفی دارد، در نتیجه هزینه‌های آنان هم متفاوت خواهد بود. اگر قصد شرکت در دوره‌های آنلاین مربی گری را دارید، باید بدانید که هزینه‌های آن با کلاس‌های حضوری متفاوت است.

معمولا دوره‌های حضوری هزینه بیشتری نسبت به دوره‌های آنلاین دارند. معمولا قبل از شروع هر دوره اطلاعات لازم از جمله شهریه و هزینه آن در سایت موردنظر آموزشگاه مربوطه اعلام می شود. بنابراین، به راحتی می‌توانید زمان کلاس آموزشی abacus را برنامه ریزی کنید.

آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، جهاد دانشگاهی و آموزشگاه‌های آزاد نرخ هزینه ثابتی ندارند و ممکن است هر سال در هزینه کلاس‌ها افزایش هزینه را شاهد باشید. پس بهتر است که هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت نام در دوره اقدام کنید.

مربی مهد کودک

مربی مهدکودک فردی آموزش‌دیده برای تعلیم و پرورش کودکان خردسال است. صبور بودن و علاقه‌مندی به ارتباط با کودکان، دو ویژگی اصلی یک مربی مهدکودک محسوب می‌شود. درواقع جایگاه تأثیرگذار مربی مهدکودک در شکل‌گیری شخصیت کودکان غیرقابل‌انکار است.

 

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.