اجتماعی

لزوم تهیه شناسنامه بهداشتی برای مدارس

فرمانده ستاد کرونا در استان تهران بر لزوم تهیه گواهی سلامت مدارس برای تعیین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز قبل از بازگشایی تاکید کرد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، علیرضا علی العین در جلسه ستاد کرونا استان تهران که به مناسبت مراسم سیزدهم آبان امسال برگزار شد ، گفت. دستور کار همچنین باید شامل قوانین 8 صفحه ای عاشورا باشد. و ، که فاصله بین افراد و موارد دیگر را نشان می دهد :.

او اضافه کرد. “ارزیابی های لازم باید یک هفته قبل از مراسم داده شود ، زیرا ممکن است ظرف یک هفته از مراسم ، وضعیت کاملاً تغییر کند.” بنابراین ، پیشنهاد من این است که برای در نظر گرفتن قوانین ملاحظات بهداشتی ، کمیسیون های متشکل از معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تبلیغات اسلامی باید به طور مشترک وضعیت را ارزیابی کنند. جلسات یک هفته قبل از مراسم

ما نیز تأکید کردیم.

وی در مورد موضوع بازگشایی مدارس گفت. هر مدرسه ای باید این کارت شناسایی را برای بازگشایی داشته باشد ، نقاط قوت و ضعف آن مشخص شود.

علی علی تاکید کرد. موضوع دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد این است که استاندار تهران از طریق وزارت کشور باید بپرسد که آیا بازگشایی مدارس هنوز مشمول واکسیناسیون دانش آموزان و کارکنان مدارس است؟ از سوی دیگر ، مدارس تهران به ازای هر فرد متخصص لجستیک و تجهیزات کافی ندارند. یک بسته سرانه دیگر باید برای مدارس در نظر گرفته شود تا بتوانند مواد ضدعفونی کننده ، ماسک و غیره را آماده کنند. مطمئناً شرایط سرانه را برآورده نمی کند.

فرمانده عملیاتی ستاد کرونا تهران در بخشی دیگر از سخنان خود از آمادگی برخی مراکز واکسیناسیون یکپارچه برای ایجاد بخش واکسیناسیون مستقل برای دانش آموزان خبر داد. به دانش آموزان واکسینه شده “آنها خودشان را قبول نکردند که نقش مهمی ایفا کنند.

انتهای پیام: