علمی و پزشکی

آیا وقت بازگشایی مدارس فرا رسیده بود؟ | زنگ خطری که یک نظرسنجی به صدا درآورد

مهم ترین دلیل برای بازگشایی مدارس در کشور به موضوع کیفیت آموزشی و تاثیر آن بر اساس سابقه تحصیلی دانش آموز و نابرابری از سیستم آموزش و پرورش.

دفتر. با تشکر از کریمیان دانشجوی دکتری فلسفه آموزش و پرورش دانشگاه تهران در یادداشتی را برای شما به بررسی دوباره باز مدارس دولتی و غیر دولتی از روز شنبه ۲۷ اردیبهشت در وهله اول دلایل بازگشایی مدارس و به منظور جلوگیری از به خطر انداختن آموزش و پرورش دانش آموزان است نمی پرداخت. به ذکر است که لطفا توجه داشته باشید که مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری او راه اندازی کرده است که به شرح زیر است:

در ابتدای هفته گذشته دولت اعلام کرد که مدارس در مناطق کمخطر کشور ۲۷ تاریخ بازگشایی رفتن به. شاید این تصمیم کمی عجیب و غریب به نظر می رسد, به منظور که تخلیه کرونا در ابتدای سال اعلام شد که مدارس و دانشگاه ها و ترین های اخیر که در حال بازگشایی خواهد شد. جامعه پزشکی به منظور ارائه این تصمیم نه چندان خوش بینانه و برخی از مردم به علت مشکلات ناشی از بیماری روانی و آموزش های مورد نیاز به منظور ارسال دانش آموزان به مدرسه, من آن را ندارید. اما مخالفان به انتخاب مدارس برای بازگشایی بحث در معنی تایید و یا موقعیت.

مهم ترین دلیل برای بازگشایی مدارس در کشور به موضوع کیفیت آموزش و تاثیر آن در زمینه علمی و آموزشی نابرابری است. در چند ماه گذشته معلمان و مدارس در حال تلاش درخوری به منظور دسترسی به دانشجويان آموزش از راه دور آنها آن را انجام داد. اما بر اساس برآوردهای اولیه نشان می دهد که سهم آموزش و پرورش و آموزش لزوما به یادگیری به عنوان نینجامیده است که کسری بودجه در سال آینده آموزشوپرورش مزمن عملکرد تحصیلی از دانش آموزان که رو va. فارغ التحصیلان این مشکل این است که سبک تر است برای رسیدن به می دانم که قربانیان اصلی دانش آموزان مناطق کم به لذت بردن از کشور شما خواهد بود. شکست دوباره باز کردن مدارس است که به معنی سقوط دومینویی از دانش آموزان در یادگیری از لایه های غیر مرفه جامعه است.

نتایج این نظرسنجی در سطح رضايت از آموزش از راه دور

در این ارتباط بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری هفته در آغاز ماه مه یک نظرسنجی که توسط اینترنت به آن را انجام دهد. در این مطالعه دانش آموزان و والدین آنها خواسته شد میزان رضایت با اثربخشی آموزش و پرورش در یک فاصله از مدرسه به یک e-mail. به مدت ۵ روز به بیش از ۲۰ هزاران نفر از مردم در زمان شرکت در این نظرسنجی و شماره بیرون آمد در دست من زنگ یک تهدید جدی برای تصمیم گیران کشور را به آستانه فاجعه است.

۱۵ هزار نفر از شرکت کنندگان در نظرسنجی مدارس دولتی شده است ۶۱ درصد از این تعداد (حدود ۱۰ نفر) بهره وری از آموزش از راه دور “ضعیف” ارزیابی گفت. ۲۳ درصد از نمره “متوسط” برای این که من اعلام نزد او و به بقیه (۱۶ درصد) بازده این تعالیم “خوب” فرم.
در نتیجه از اینترنت, مرکز داده ها, بررسی استراتژیک
در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار نفر از پاسخ به تمام کشور

در این مطالعه همراه با اطلاعات و اخبار از بسیاری از نقاط مختلف کشور در دست لمس است نشان می دهد که در ادامه سال تحصیلی جاری به خارج از آموزش فاصله روستا و لازم است برای این مدارس در مناطقی که در خطر کمتر است مطابق با اصول بهداشت و سلامت آماده شد به ما.

یکی دیگر از دلایل این واقعیت است که بازگشایی مدرسه نیاز به بازگشایی تمام مشاغل پرخطر و در اکثر نقاط کشور است. زمانی که این تعامل در شهرها و شهرستانها در حال حاضر در محل و در هر مورد حداقل یکی از متوسط انتقال این بیماری در هر خانواده شما ایجاد. به همین دلیل نفوذ نسبی برای بازگشایی مدارس بسیار کمتر از بازگشایی جاهای دیگر کار می کنند. این پژوهش به تازگی در دانشگاه UCL انگلستان او را تایید می کنند که این ادعاست. این تحقیقات نشان داده است که تاثیر بسته شدن مدرسه در پیشگیری از شیوع این بیماری در قیاس با دیگر مراحل فقط ۲ تا ۴ درصد است.

در این زمینه آگاهی از تصمیم گیری در کشورهای دیگر نیز مفید است. فرانسه یکی از کشورهای اروپایی در این هفته مدارسش به آن را باز کنید. که شده است در حالی که ضرر و زیان از تخلیه کرونا در فرانسه-۴ علیه ایران هنوز هم وجود دارد بسیاری از مشاغل بازگشایی راه است. مانند فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی نیز در مدارسشان را به خود و یا در حال برنامه ریزی بر روی آن. تمرکز بر بازگشایی مدارس در این کشور به این معنی است که مردم از دولت به نظام آموزشی خود و با دولت آمریکا و حساسیت آن را درک آن را داشته باشد.

پیشنهاد بازگشودن مدارس و به معنی نادیده گرفتن این بیماری همه گیر است. این است که به طور معمول امکان پذیر نیست و شما نیاز به برخی از تضمین های مرتبط با آن است. Cellpadding اجتماعی ضد عفونی کننده فضای مدرسه و مشاهده موارد مشکوک این بیماری هستند اولین شرط این است که دوباره آن را باز کنید. در همان زمان تقسیم کلاس ها و دانش آموزان در دو گروه و با حضور این دو گروه از هم جدا هستند در مدرسه شاید به تراکم جمعیت از مدرسه بکاهند. جدای از آن به منظور پاسخگویی آن تنها با اضطراب از یک جامعه است که ممکن است در حال حاضر در مدرسه برای دانش آموزانی که خانواده آموزش آنها را به عهده آنها اختیاری اعلام خواهد شد.

همه این بحث ها و استراتژی های مبتنی بر این پیش فرض سیاستگذارانه آنها هستند. آموزشوپرورش است که مهم ترین نهاد در این جلسه از نابرابری ظرفیت, و آن را باید انجام شده به منظور ارائه آموزش با کیفیت برای همه اقشار و گروه های جامعه است. او تا به حال آن را برای سال های, سیاست های نادرست باعث کالایی شدن بیشتر و بیشتر آموزش و پرورش و گروههای مرفه جامعه بالاتر هزینه آن را صرف. لازم است مشخص کنید تا حد امکان شرایط را برای دستیابی این گروه کمتر به خوبی در کیفیت آموزش و پرورش را فراهم می کند در نابرابری های موجود در آموزش و پرورش عمیق تر از آن است. بدون شک این سخن به معنای قربانی کردن سلامت کودکان و نوجوانان به آموزش و پرورش است اما آن را نیز بدان معنی است که شما باید شرایط را برای آن تحویل داده می شود.