استان ها

نمایشگاه «آنلاین محبوب» چگونه گذشت؟/ اجرای ۶۰۰ ساعت وبینار برای خانواده‌ها

رضا عباسپور در گفت و گو در مراسم اختتامیه نمایشگاه آنلاین محبوب (نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی) به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد. . خبرنگار گروه دولت های خبرگزاری آنا از مشهد، از تشکیل کمیته تعامل خانواده با دانشگاه در این معاونت علمی خبر داد و اعلام کرد: کارکنان و خانواده دانشجویان به صورت فرآیندی و تخصصی به همین دلیل کمیته تعامل خانواده با دانشگاه تشکیل شد که تصمیمات مربوط به خانواده را اتخاذ می کند و در حوزه های مختلف دانشگاه اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه «آنلاین محبوب» در چهار روز جلسات تخصصی ما، سخنان مقام معظم رهبری مبنا قرار گرفت که فرمودند: «امروز تنگه احد یک نظام خانوادگی است» و این سخن بسیار حکیمانه ای است. یعنی خانواده بسیار مهم و ارزشمند است و اگر این تنگه را از دست بدهیم در واقع جنگ را باخته ایم و نظام خانواده را از دست داده ایم. خانواده یکی از قطب های تاثیرگذار فرهنگ جامعه است و اگر قرار است در آینده فرزندانی مولد برای این جامعه داشته باشیم باید آن را تقویت کنیم. بنابراین دانشگاه آزاد اسلامی مشهد وارد معضل خانوادگی شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با تشریح فعالیت های این واحد دانشگاهی در اولین نمایشگاه تخصصی خانواده، افزود: ما اولین واحد دانشگاهی بودیم که 600 ساعت آموزش مجازی، حضوری و وبینار برای خانواده ها ارائه کردیم و این بسیار ارزشمند است. فعالیت های اردویی را برای خانواده های کارکنان انجام دادیم و از خانواده های موفق کارکنان قدردانی کردیم. یکی از سیاست های اصلی سال 1401 خانواده های کارگری بود. بنابراین در آنلاین یا شهریور برنامه مفصلی خواهیم داشت.

عباسپور ادامه داد. «در چهار روز برگزاری نمایشگاه ۱۲ نشست تخصصی با کمک اساتید بنام استان و مشهد برگزار کردیم. کسب و کار در خانواده، خانواده با محوریت قرآن، دولت ملی و خانواده، توان ورزش و پیامدهای آن در خانواده، موضوع سبک زندگی دینی، شاخص های زندگی موفق، سلامت و ورزش خانواده، فضای مجازی و آسیب های خانواده، خانواده کرامت انسانی، شاخص های خانواده ولا و غدیر، خانواده در حقوق بین الملل و مدیریت درآمد خانواده از نشست های تخصصی برگزار شده در این نمایشگاه بود.

نمایشگاه «مهر عزیز» چگونه گذشت؟/ برگزاری 600 ساعت وبینار برای خانواده ها.

وی با ابراز خرسندی از استقبال مردم از این دیدارها گفت. « استقبال از این نشست های تخصصی نشان داد که در حوزه خانواده موفق بوده ایم. هدف اصلی تعمیق آگاهی و فرهنگ خانواده ها و آموزش خانواده ها به گونه ای است که خود و فرزندانشان را از آسیب دور نگه دارند. یکی از بخش های مهم این نمایشگاه غرفه حقوق کودک بود که توانستیم خانواده ها را در مورد جمعیت و فرزندآوری که یکی از مسائل کشور است آگاه کنیم و تعامل با کودکان را افزایش دهیم. در غرفه مشاوره مجرب ترین مشاوران و روانشناسان خدمات رایگان به افراد ارائه کردند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اعلام کرد. «ما تنها بخشی از نمایشگاه بین المللی مشهد بودیم که نشست های تخصصی برگزار کردیم و مخاطبان آن دانش آموزان، خانواده ها، کودکان و در واقع عموم مردم بودند و این کار را نکردیم. مخاطب خاصی داشته باشد

به گزارش خبرنگار آنا، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با عنوان آنلاین محبوب از 30 تا 24 تیرماه 1401 به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد. نمایشگاه بین المللی مشهد. که با استقبال خوب مردم مواجه شد. آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران از جمله بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بود. در پایان این نمایشگاه از کارکنان دو خانواده موفق و دانشجویان، اساتید و کارکنان فعال نمایشگاه تجلیل شد.

انتهای پیام/4121/4062/