صفر تا صد طراحی بنر عطاری

بنر عطاری برای تبلیغات، برند‌سازی و معرفی مغازه عطاری و گیاهان دارویی استفاده می‌شود. طرح بنر عطاری در بخاطر سپردن نام مغازه عطاری و گیاهان دارویی تاثیر بسزایی دارد. بنابراین طرح بنر عطاری توسط طراحان متخصص سایت طرح ترنج گراف طراحی و بر روی سایت قرار داده شده است. در طراحی بنر عطاری تمامی معیارهای چاپ اعم از رنگ مناسب، حاشیه و فضای کافی برای درج متن رعایت شده است.

طراحی بنر | عطاری

طرح بنر عطاری

در طرح بنر عطاری و عکس‌های تابلو عطاری، عکس گیاهان و داروهایی گیاهی استفاده می‌شود. تناسب رنگ تابلو عطاری بسیار مهم است. طراحی و چاپ بنر و تابلو عطاری در بیشتر موارد باید، با بهترین کیفیت و در کمترین زمان انجام شود. از این رو شما میتوانید جهت سرعت بخشیدن به این فرآیند از طرح های آماده بنر عطاری استفاده نمایید.

طرح لایه باز عطاری توسط سایت‌های مختلف مانند طرح ترنج گراف ارائه می‌شوند که به صورت بنر خام عطاری یا تابلو خام عطاری قابل استفاده و ویرایش هستند. به جرات می‌توان گفت که سایت طرح ترنج گراف مرجع خرید و دانلود طرح لایه باز در ایران با تنوع زیاد و بهترین قیمت می باشد. خدمات ویژه طرح ترنج گراف در بیشتر موارد، با بهترین کیفیت در کمترین زمان به‌صورت آنلاین ارائه می‌گردد.

طرح تابلو عطاری

تابلو مغازه یکی از مهمترین بخش هایی است که باید برای معرفی و تبلیغ کسب و کار خود به آن توجه کنید و یکی از اولین چیزهایی است که مخاطب درباره فروشگاه و برند شما می شناسد. تابلو عطاری برای معرفی عطاری و گیاهان دارویی آن در سردر ورودی مغازه عطاری نصب می‌شود. حالا اگر تابلو عطاری زیبا و جذاب باشد مشتری را برای ورود به مغازه عطاری ترغیب می‌کند. بنابراین دقت در انتخاب طرح تابلو عطاری بسیار مهم است و به صاحبان کسب و کارها توصیه می شود.

بنر تبلیغاتی عطاری و گیاهان دارویی

بنر برای عطاری باید به شکلی که محصولات و خدمات موجود در عطاری را به زبان بصری به مخاطبان نشان دهد، انجام شود. در طرح بنر عطاری تصاویری از محصولات موجود در عطاری مانند انواع گیاهان دارویی، اسانس‌ها، عرقیات و … بر روی بنر قرار داده شده است تا مخاطبان را جلب کند. انتخاب رنگ‌های زنده و جذاب که با موضوع عطاری مرتبط باشند می‌تواند بنر را بیشتر واقع‌گرایانه و جذاب نماید. طراحی بنر با استفاده از طرح‌های خلاقانه و منحصر به فرد می‌تواند عطاری را از رقبا متمایز کند. تمام این نکات طراحی توسط طراحان طرح ترنج گراف به خوبی رعایت شده است شما میتوانید به راحتی طرح مورد نظر خود ر ا انتخاب و دانلود نمایید.

طرح استند عطاری و گیاهان دارویی

استند عطاری و گیاهان دارویی به عنوان ابزاری برای نمایش محصولات، ارائه خدمات بهتر و جذب مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنر ایستاده عطاری و گیاهان دارویی می‌تواند فضایی برای نمایش لوگو، نام تجاری و برند عطاری ایجاد کند. انواع طرح استند عطاری توسط طراحان طرح ترنج گراف بصورت کاملا لایه باز و قابل ویرایش در برنامه فتوشاپ طراحی شده و برای دانلود در سایت موجود است.

ترنج گراف سعی دارد با رعایت اصول طراحی و استانداردهای چاپ طرح های با کیفیت و منحصر به فرد را به شما کاربران گرامی ارائه دهد. طرح های psd عطاری موجود در سایت دارای کیفیت استاندارد، رزولوشن و dpi مناسب هستند و قابلیت چاپ لارج فرمت دارند. طرح بنر خام عطاری با کیفیت بالا و با طراحی خاص به گونه ای طراحی شده که از انواع تصاویر، المان‌ها و تایپوگرافی های مربوط به عطاری و گیاهان دارویی استفاده شده است.

طرح پرچم ساحلی عطاری

پرچم ساحلی عطاری و گیاهان دارویی که به پرچم بادبانی یا پرچم سامورایی نیز معروف است راهکاري جديد، مدرن و زيبا براي تبليغ کافه شما است. شما با داشتن پرچم ساحلي بهتر ديده مي‌شويد و از رقبايتان متمايز خواهيد شد. نصب پرچم بادبانی عطاری بسيار آسان بوده و به راحتي قابل جمع شدن و حمل و نقل و نصب مجدد است. این پرچم‌ها معمولاً بر روی استند‌هایی که به طور عمودی بر روی زمین قرار می‌گیرند، نصب می‌شوند و به وسیله باد متحرک می‌باشند. پرچم‌ ساحلی عطاری با طراحی‌ها و رنگ‌های جذاب می‌توانند توجه مشتریان را به خود جلب کرده و آن‌ها را به سوی عطاری شما جلب کنند.

اصول طراحی بنر عطاری چیست؟

در این قسمت به بررسی اصول طراحی بنر عطاری می‌پردازیم. به طور کلی باید گفت یک بنر باید حاوی سه قسمت اصلی باشد.

این سه قسمت عبارت است از:

  • لوگو
  • گزاره
  • دعوت نامه یا دکمه فراخوان (Call to Action)

لوگو به معنای همان نام برند تبلیغاتی شما است. برای مثال هنگام طراحی بنر عطاری، نام عطاری به عنوان بخشی از لوگوی شما محسوب می‌شود. لوگو به مخاطب کمک می‌کند تا تصویر واضح‌تری از تبلیغ شما در ذهنش ثبت شود. سعی کنید تصویری که برای این کار در نظر دارید، برجسته و قابل توجه باشد البته این برجستگی نباید تا حدی باشد که سایر قسمت‌های بدنه بنر مانند گزاره و یا CTO دیده نشود. پس طراحی لوگو شما نیز بسیار مهم است.

منظور از قسمت گزاره، گزاره ارزش است. که به معنای قیمت گذاری برای محصول شما است. برای مثال در طراحی بنر عطاری و گیاهان دارویی، استفاده از عباراتی نظیر تخفیف ویژه گیاهان دارویی و یا تخفیف 50 درصدی تا پایان فصل زمستان و … همه به عنوان گزاره‌های جذابی مطرح هستند که طراح با توجه به اطلاعاتی که از کاربر دریافت می‌کند، می‌تواند آن‌ها را سازمان‌دهی کند. این قسمت را می‌توان مهم‌ترین قسمت تشکیل دهنده بنر نام برد زیرا اولین چیزی که مخاطب از یک بنر عطاری و گیاهان دارویی می‌بیند، قسمت گزاره یا همین عبارات است. سعی کنید گزاره ارزش را که به عنوان ویترین کار شما دیده می‌شود، جذاب و گیرا طراحی کنید.

دکمه فراخوان یا CTO (دعوت نامه): این مورد بیشتر در بنرهای اینترنتی مطرح است. در بنرهای تبلیغاتی اینترنتی این گزینه با عباراتی نظیر “برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید” یا “با ما همراه باشید” البته در بنرهای تبلیغاتی که در سطح شهر دیده می‌شود. این کار باعث می‌شود تا مخاطب به برقراری ارتباط با شما وسوسه شده و تمایل به برقراری ارتباط بیشتر با شما داشته باشد. این قسمت نیز در بنر باید واضح و مورد توجه باشد. همین مورد نیز در بنرهای عادی که در سطح شهر دیده می‌شود یعنی همان بنر عطاری و گیاهان دارویی به صورت اطلاعات تماس مشخص می‌شود.

انواع بنر عطاری و گیاهان دارویی کدام است؟

در این قسمت به معرفی انواع بنر عطاری و گیاهان دارویی اشاره خواهیم کرد:

  • بنر عادی
  • طرح لایه باز بنر عطاری

در صورت استفاده از طرح لایه باز عطاری، دست طراح در تغییر یا ویرایش انواع المان‌ها یا عناصر بنر باز است. طراح به راحتی می‌تواند هر گونه تغییر در المان‌های بنر مانند رنگ، تصویر، متن، فونت و … با توجه به سلیقه و درخواست مشتری ایجاد کند تا در نهایت به بنر مورد علاقه و البته اختصاصی هر مشتری برسید. استفاده از این طرح دارای مزایایی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

  • قابلیت تغییر در تمامی المان‌های موجود
  • صرفه جویی در زمان
  • امکان سفارشی سازی بنر برای هر مشتری

شاید تنها عیب این طرح را بتوان در کم بودن میزان خلاقیت آن دانست.