عمومی

۱۵ هزار گیلانی در طرح بیمه سلامت ثبت‌نام کردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سرهنگ مرتضی نورسته شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران از احتمال وجود بیمه بین گروه های مختلف خبر داد. طرح بیمه سلامت برای پوشش سردار حاج قاسم سلیمانی برای تحت پوشش قرار دادن افراد فاقد بیمه در دستور کار قرار گرفت. نیروهای «قاضی» گیلان در دستور کار قرار گرفتند.

نماینده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه این استان در اجرای برنامه های بهداشتی پیشرو است، افزود: «برنامه سلامت در منطقه با مشارکت گروه های جهادی بسیج در حال اجراست که گیلان پیشگام این برنامه است. .

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی های انجام شده بیش از 200 هزار نفر در گیلان فاقد پوشش بیمه ای هستند، افزود: از ابتدای اجرای طرح بیش از 15 هزار نفر شناسایی و ثبت نام شده اند و مراحل شناسایی و ثبت نام تا پایان دوره ادامه خواهد داشت. برنامه

نورسته در تشریح جزئیات طرح بیمه سلامت سپاه گفت: مردم پس از ثبت نام و بیمه شدن از مزایایی مانند 70 درصد هزینه های سرپایی و 90 درصد هزینه های بیمارستان برخوردار خواهند شد.»

افراد می توانند با مراجعه به پایگاه های بسیج، مناطق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گروه های جهادی و دفاتر مبارزه با تروریسم دولتی برای دریافت طرح بیمه سلامت اقدام کنند.

نورسته افزود. با اشاره به اینکه در برنامه مذکور کاهش هزینه های درمانی گروه متخصصان پزشکی نیز در نظر گرفته شده است. تماس می گیرد..