عمومی

اقبال عمومی گیلانی ها به «ملاقات خصوصی» و «علفزار» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین، جمعی از استان ها. دومین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر گیلان با نمایش چهار فیلم «دیدار جدا» ساخته امید شمسی و «مرگ» ساخته حمید شاه خاتمی. «علی حضرت» و «علف» به اجرای «شهرک» زا:کار خود را به سرپرستی «کاظم دانشی» به پایان رساند.

امسال برای اولین بار با همت ستاد منطقه ای، اکران همزمان جشنواره فجر در گیلان، اکران فیلم های چهلمین جشنواره در دو سینما 22 بهمن و در تالار مرکزی برگزار می شود. رشت. نقش: داشتن طبق برنامه زمانبندی نقش: آره این فیلم‌ها در ساعت‌های 17:00، 19:30 و 21:30 در سینما «22 بهمن» و ساعت‌های 17:00، 19:30 و 22 در تالار مرکزی رشت به نمایش درمی‌آیند.

در اولین شب اکران که مراسم افتتاحیه در تالار مرکزی رشت با حضور عوامل فیلم «آنتی» بازیگر گیلان و بازیگر برگزار شد، فیلم «خیانت» ساخته مسعود کیمیایی کارگردان با استقبال خوبی مواجه شد. در روز اول، مخاطبان از محتوای کم فیلم ها، برگزارکنندگان جشنواره، متولیان امر گلایه داشتند و خواستار توجه بیشتر به کیفیت آثار و محتوای مربوطه شدند.

به گفته مسئولان برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان گیلان، در دو روز گذشته بیش از ۱۶۰۰ نفر از هشت فیلم اکران شده در رشت دیدن کردند و در مجموع تاکنون بیش از ۴۵۰۰ بلیت پیش فروش شده است.

علاقه عمومی گیلان به

«جلسه جداگانه» توجه مخاطبان را به خود جلب کرد

در مورد اکران دومین روز جشنواره در رشت، با اکران فیلم «دیدار جدا» در سینما در 22 بهمن، این فیلم که در کشور نیز از استقبال زیادی برخوردار بود، توجه علاقه مندان را به خود جلب کرد. هنر هفتم در گیلان که هر دو اکرانش هم در سینما ۲۲ بهمن و هم در سالن مرکزی با استقبال خوبی مواجه شد.

“ملاقات جدا” این زوج بازیگر.هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار بردند، شاید این ترکیب و خاطره بازی خوب و زیبا.هوتن «شکیبا» در «شبی که ماه کامل شد» یکی از مهم ترین دلایل استقبال مردم گیلان از این فیلم، حضور بازیگرانی چون «رویا تیموریان» و «ریما رامین فر» در کنار این دو نفر است. شور و شوق بینندگان گیلان را برای تماشای این فیلم افزایش داد.

«ملاقات شخصی» داستان زندگی دختری به نام «پروانه» را روایت می‌کند که در یک مغازه کار می‌کند، با فرهاد درگیر عشقی عجیب می‌شود. این عشق زندگی فرهاد را تحت تاثیر قرار می دهد.

عباس قاسمی یکی از بینندگان فیلم «ملاقات شخصی» در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به اینکه شاهد یک ملودرام خانوادگی بودیم، اظهار داشت: در این فیلم شاهد یک ملودرام خانوادگی بودیم. «در این فیلم با همه تلخی ها و سختی ها عشق زیبایی را می بینیم.

وی با بیان اینکه بازیگران توانستند به زیبایی ابراز عشق کنند، گفت: کارگردان این فیلم در اولین فیلم بلند خود تا حدودی موفق بود با وجود همه کاستی ها بازی خوبی داشت.

شهروند گیلانی افزود. «البته ممکن است پایان این فیلم زیاد جالب نباشد، به روند خوب فیلم لطمه بزند، اما باید گفت که کارگردان با وجود همه محدودیت ها توانسته صحنه های خوبی را در زندان فیلمبرداری کند.

علاقه عمومی گیلان به

داستان «مرگ» مشخص نبود

«مرگ» به کارگردانی «حمید شاه خاتمی» دومین فیلم جدول اکران امروز جشنواره فجر در استان گیلان بود. فیلم «مرگ» داستان زندگی یک بازیگر تئاتر است که پس از مدت ها می تواند نقش اصلی یک نمایش را روی صحنه ببرد. اما سرطان مسیر زندگی او را تغییر می دهد.

در این فیلم امیررضا نظری، نگار جوکار، وحید رحیمیان، همایون ارشاد، رامین ناصر نصیر به ایفای نقش پرداخته اند.

ماهان با اضافه شدن به لیست فیلم هایی که به دلیل کیفیت پایین محتوا توسط مخاطبان متحول شد، از آنها پرسیده شد که چگونه چنین فیلمی در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد؟ فاطمه ناصری در گفتگو با خبرنگار آنلاین با بیان اینکه خط تاریخ مشخص نیست، گفت: این مهم ترین ایرادی بود که می شد به مرگ وارد کرد. در همان ابتدای فیلم تماشاگر از انتخاب این فیلم پشیمان می شود.

او ادامه داد. «حتی فیلم های ضعیف هم نقطه حفاظت دارند، اما ماهان» نقطه ای ندارد که زمان تماشای آن را تعیین کند.

علاقه عمومی گیلان به

«شهرک» سومین فیلمی است که در دومین روز جشنواره در رشت نمایش داده می شود

سومین فیلم اکران شده در دومین روز از جشنواره فیلم فجر گیلان «شهرک» به کارگردانی «علی حضرتی» نام داشت. «شهرک» دومین ساخته بلند سینمایی این کارگردان است که کاظم در آن حضور دارد مشکی:ساعد سهیلی، مهتاب طاروتی، شاهرخ فرونیان و رویا جاویدنیا آنجا:.

در خلاصه این داستان نیز آمده است. نوید فلاکتی جوان علاقه مند به بازیگری است که برای بازی در یک فیلم بزرگ با کارگردانی در تست بازیگری شرکت می کند.

وقتی تماشاگران بعد از تماشای فیلم مشغول صحبت بودند، من در 22 بهمن در سالن نشستم، برخی داستان فیلم را پسندیدند، برخی دیگر نه، نظرات و دلایل متفاوتی برای بیان این نظر داشتند.

علاقه عمومی گیلان به

موفقیت پیمان جمشیدی در ایفای نقشی دیگر

و اما «الفزار» به کارگردانی «کاظم دانشی» آخرین فیلم از جدول روز دوم جشنواره در تالار مرکزی رشت بود که ساعت 19:30 برای علاقه مندان به نمایش درآمد. در فیلم «علفزار» هنرمندان و چهره های شناخته شده ای به ایفای نقش می پردازند که هر کدام را می توان سربار هر فیلمی دانست که برخی از آنها از پژمان جمشید تا سارا بهرام، ستاره پسیان، ترلان پروانه هستند.

Meadow فیلمی در مورد یک محقق است که با یک حادثه عجیب روبرو می شود. موردی که هر دو گروه در قوانین کشور اشتباه کردند. پیمان جمشیدی در این فیلم نقشی متفاوت از بازی های قبلی خود دارد.

این فیلم همراه با «دیدار شخصی» در دومین روز جشنواره فیلم فجر گیلان با طوفانی از واکنش‌های مردمی همراه شد و نظر مخاطبان درباره آن متفاوت بود. برخی ایده ساخت چنین فیلمی را برای اولین اثر کارگردانی بسیار شجاع دانستند و برخی دیگر با توجه به اینکه موضوع فیلم برگرفته از داستان های واقعی است، بازیگر اصلی فیلم «پژمان جمشید» است. او در این نقش همان ذهنیت طنزآمیز بازیگر تماشاچی را داشت.