عمومی

رفع برخی مشکلات بخش خصوصی در اختیار مجلس است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمدعلی طالبی صبح روز پنجشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور نیکزاد معاون رئیس مجلس برگزار شد ، گفت: “در حال حاضر ، تعامل بسیار خوبی بین دولت و” بخش خصوصی “در استان یزد وجود دارد. ما توانسته ایم از ظرفیت قانونی خود برای حل مشکلات بخش خصوصی استفاده کنیم.

وی از جمله این توانایی ها به کارگروه تسهیل ، ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی و توسعه دولت اشاره کرد و افزود: مصوبات این جلسات تاکنون توانسته است به تعدادی از بخشهای خصوصی و موانع سرمایه گذاری در یزد بپردازد.

وی به طالبی یادآوری کرد. “برخی از انتقادات موجود مربوط به قوانین ، مقررات ، ناسازگاری بین دستگاه ها در برخی موارد ، نارضایتی و عدم رضایت بخش خصوصی و تلاش های ما برای از بین بردن این ناسازگاری ها است.”

استاندار یزد اظهار داشت.

طالبی گفت. وی افزود: “برخی از موضوعات مطرح شده توسط بخش خصوصی باید توسط پارلمان مطرح شود و برخی دیگر نیز نیاز به دیدگاه ملی دارند ، اما در سطح استان ما از همه موارد ممكن برای تقویت همکاری و پرداختن به مسائل بخش خصوصی استفاده كرده ایم.”

او گفت. “حساسیت پارلمان و تلاش های دولت برای پرداختن به این موضوعات ، هم در تولید و هم در صادرات ، می تواند فضای همکاری و همچنین رشد بخش خصوصی در کشور را ایجاد کند.”

استاندار یزد ادامه داد. “در حال حاضر ، ما در مسیری قرار داریم که نه تنها از مشکلات در بخش خصوصی جلوگیری می کند ، بلکه واحدهای سازگار سالهای گذشته را نیز به یک چرخه تبدیل می کند.”

طالبی با اشاره به اینکه در سال های گذشته چندین زیرمجموعه تولیدی-صنعتی بسته دوباره کار خود را آغاز کرده اند ، گفت. اتفاق افتاده