عمومی

برخی مناطق کرج مستعد ایجاد آپارتمان‌های قولنامه‌ای است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

همانطور که خبرنگار آنلاین گزارش می دهد ، سید عباس محمودیان در دیدار با دفاتر پشتیبانی عصر چهارشنبه. جو پارچه های فرسوده کاروان می گوید: “قبلاً مراکز جمعیت جداگانه شما: مانند گوهردشت ، ما مهرشهر یا فردیس داشتیم که به تدریج به کرج بزرگ تبدیل شد.

او اشاره کرد که افزایش شتاب: وی اضافه کرد: توسعه در نقاط مختلف کرج منجر به ناهماهنگی بین ولسوالی هایی است که بین آنها فقط یک بلوار وجود دارد. وی ادامه داد: به عنوان مثال در یک طرف پارک ارم ما مناطقی با یک یا دو مرحله در مهرشهر داریم و از طرف دیگر مناطقی وجود دارد که Aq Tapeh کمتری دارند.حسین آباد واقع شده است.

مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری کرج با اعلام اینکه ساکنان شهرکهای ویران شده شهری از مزایای مستندسازی املاک خود آگاه نیستند ، گفت: هزار دلار سند توافق نامه شما: ملک مستند است.

محمودیان خاطرنشان کرد: باید از منشور باشد شما: وی برای جلوگیری از ویژگی های جدید اضافه کرد: متأسفانه برخی از قسمت های کرج تمایل به ایجاد آپارتمان های چارتر دارند شما: به عنوان مثال ، تنوع خواص منشور شما: در نور کرج ، خیابان خیام در نزدیکی این نقطه ، به منشور نیز متمایل است شما: تبدیل شدن به یک ملک جدید ، حیدرآباد در منطقه ششم کرج نیز تمایل به رشد این نوع ملک دارد.