عمومی

بازسازی مناطق زلزله زده رامیان شتاب می گیرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سید محسن دهنوی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری رامیان اظهار داشت. روند ارائه وام های بانکی به واحدهای زلزله زده باید تسریع شود تا افراد بتوانند در اسرع وقت روند بازسازی خانه های خود را به پایان برسانند.

وی با اشاره به بازدید خود از مناطق زلزله زده افزود: “مشاهدات و بررسی ها نشان داده است که 20 خانواده آسیب دیده از زلزله در این شهر آسیب پذیر هستند و توانایی مالی برای ساخت مسکن ندارند.”

به دهناو گفت. مجلس همچنین در این زمینه کمک خواهد کرد ، و 50 تن سیمان و 10 میلیارد ریال برای کمک به این 20 واحد مسکونی بحث خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد. “این موارد در اختیار گروه های جهادی قرار گرفت تا با همکاری سایر سازمان ها ، موسسات خیریه ، عملیات اجرایی این واحدها را آغاز کنند.

او همچنین اطلاع داد. برای تسریع در روند بازسازی ، 140 فقره تسهیلات کم بهره به ارزش 200 میلیون ریال به آسیب دیدگان زلزله رامیان اعطا شد.

دهنوی افزود. “در این بازدید ، شکایاتی در مورد پوشش ضعیف اینترنت در تماس تلفنی وجود داشت که به وزیر قول داده بود با تأمین وام 10 میلیارد ریالی این وضعیت تا پایان آبان ماه امسال بهتر خواهد شد.