عمومی

قسمت تخریب شده بازارچه «بزازها» در بازار کاشان بازسازی می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمدحسین واحدیان در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به بارش باران در چند هفته گذشته و تخریب برخی از بازخورد بزازهای جهت او گفت: از آنجا که به طور کلی بارش شدید, مارس, ماه-در قسمت این هفته از بازار بزرگ و تاریخی در جهت تخریب و آوار این کشور دست دادن خواهد بود.

به اثر است که تخریب سقف بیش از یک منطقه از حدود ۲۰ متر مربع و ابراز… علت این اتفاق می افتد, آن ناودانهای در سقف بازار و عدم بازدید برای تجار و ساکنان این بازار شده است.

مدیر منطقه از شهر یک جهت آن اشاره کرده است که پس از تخریب فوق و به منظور جلوگیری از آسیب به آینده توسعه این بخش از بازار جهت دارنده پنج قسمت مساوی و نابود منظور از روز در آن بود. او همچنین تصریح کرد: حدود ۱۰۰ متر در اطراف محل تخریب با اجرای پایه از پایه و سقف و عایق مورد بازسازی در محل است.

او همچنین با بیان این که به منظور ساخت این پروژه از یک وام یورو یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است ، شایان ذکر است: در این جریان به طور کلی بارندگی های اخیر علاوه بر مشکلاتی که در حال آمدن به بازار برخی از معابر از طریق پس زمینه, او تا به حال تصادف و آسیب به آن بود که این شهر در منطقه به طور جدی و خطوط از بودجه اختصاص داده شده به این عمل است.

بازسازی و بهسازی هشت کشتی و ورود به میدان در جهت

واحدیان در بخش دیگری از سخنرانی خود برای بازسازی قوس در ورودی میدان از این جهت هم این خبر گفت: طبقه و بدن از هشت کشتی به ورودی بازار تاریخی جهت اعتباری بالغ بر $ ۱۰ میلیارد دلار در بازسازی و توسعه استفاده از شهروندان این شهرستان است.

بازسازی و احیای بافت تاریخی برای این جهت بر اساس پیاده روی شفت

او همچنین یک تفریح و احیای بافت تاریخی جهت بر اساس پیادهمحوری به یکی دیگر از برنامه هایی است که شهرداری منطقه بافت تاریخی و زمینه های فرهنگی کاشان گفت: ایجاد یک فضای پیادهمحور در زمینه تاریخچه آن ممکن است زندگی و نشاط شهر در آورده بود.

مدیر شهرداری منطقه جهت افزودن بر اساس گزیده ای و پیاده روی مسیرهای پیاده روی در منطقه از جمله محور Mir-Emad, یک شهید حسنینژاد., Koi fish صنایع دستی و سایر محورها در خیابان محتشم و فاضل نراقی و…. بیش از ۳۰ هزار متر مربع. m. من. بر اساس انطباق آن با بافت های بدن را می سازند و فرش است.