عمومی

مشکلات امروز کشور ناشی از مدیریت گذشته‌ است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه شهر مقدس مشهد در حرم امام رضا (ع)ع) وی با اعلام اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب خطاب به دولت سیزدهم در واقع راهبردهای اصلی نظام یعنی انقلاب است ، گفت: نظر دهید و این استراتژی ها را توضیح دهید.

وی “حکومت انقلابی” را یکی از جنبه های مهم فرهنگ انقلابی دانست. حوزه های دولتی “

مشکلات امروز کشور مربوط به مدیریت روزانه گذشته است

امام جمعه مقدس مشهد با اشاره به اینکه دولت عادی مشکلات کشور را حل نمی کند ، خاطرنشان کرد: اینکه حاکم می خواهد بر اساس منابع موجود و نیروی انسانی کشور را اداره کند ، مدیریت روزانه حاکمیت این سیستم است. انقلاب مثر نیست

وی گفت که مشکلات مربوط به کشور را به این دیدگاه دولت نسبت می دهد. مسیر. “این اتفاق نیفتاد ، آن مشکلات برای مردم بوجود آمد.

آیت الله علم الهدی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب تحت عنوان “بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی” دستور به تغییر فرهنگ اداره کشور دادند ، گفت: کشوری با تجهیزات تولید شده ، دارای عقلانیت ، تجربه و همچنین مدیریت جدی.

مدل کامل مدیریت جهاد

وی افتتاح بیمارستان 110 تختخوابی بسیج نیازمندان در مشهد را “الگویی مناسب برای مدیریت جهادگران” توصیف کرد. آنها کف سالن را به بیمارستان تبدیل کردند ، درها و دیوارها را ضد عفونی کردند. یکصد سال: خواب قرار داده شد ، که مهمترین بود ، کل منطقه اکسیژن رسانی شد به طوری که در کنار هر تخت اکسیژن وجود داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به دستور رهبری کشور برای تغییر جهت جهاد انقلابی گفت: من می خواهم این انگیزه ، این انگیزه و این فرهنگ مدیریت اجرایی در کشور موفق باشد.

او اضافه کرد. این دولت جهادی و انقلابی ، عوامل مردمی به خودتان کمک کنید.