عمومی

پیگیری مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، عباس قابل ستایش وی صبح چهارشنبه در دیدار با شهدای شهر موهر از جامعه ایثارگری به عنوان صاحب اصلی این نظام و انقلاب یاد کرد و گفت:

او گفت. پاسداری از مقام شهدا و ایثارگران و احترام به مقام آنها وظیفه سنگینی است.

قابل ستایش او گفت. «خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خود در راه انقلاب و دفاع از کشور کار بزرگی انجام دادند.

او اضافه کرد: «امروز همه ما خدمتگزار طبقه ای هستیم که به فرموده رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم کسانی هستند که طالب احسان و خیر و خدمت هستند و هیچ خدمتی بالاتر از آن نیست.

مشاور دبیرکل جمعیت ایثارگران دفاع مقدس خبر داد. «اگر استقامت و رشادت شهدا نبود، الان این آرامش را نداشتیم و مردم و ملت ما باید قدردان شهدا باشند و ما باید قدردان شهدا و رشادت ها باشیم. خانواده شهدای معظم انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به جایگاه رفیعی دست یافته است و اکنون خانواده های شهدا سرمایه های انقلاب هستند.

قابل ستایش او گفت. «تمام تلاش ما برای خدمت به ایثارگران، جانبازان، آزادگان و بازماندگان خانواده شهدا یک وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و قطعاً حداقل کار ممکن است.

او یادآوری کرد. رسیدگی به امور ایثارگران و ایثارگران تنها بر عهده بنیاد «شهید و ایثارگران» نیست، بلکه همه آحاد جامعه فارغ از جایگاهی که دارند در قبال این قشر ایثارگر تعهد دارند.

مشاور فرهنگی و اجتماعی مجمع جهانی شهدای دفاع مقدس یکی از راه های زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت را معیشت خانواده های شهدا و ایثارگران دانست و خاطرنشان کرد: این امر موجب شده تا فرهنگ ایثار و شهادت نیز زنده بماند. مسائل فرهنگی این گروه نیز از دیگر موضوعات مورد توجه است.

او، پس از همه، در مورد نیاز به علاقه مندی ایشان تمام توان و توانایی های خود را برای خدمت به جامعه هدف تاکید و بیان کردند. خدمت به جامعه ایثارگر شرکت در حماسه شهدا و ایثارگران و جانبازان است.