عمومی

تربیت نسل آینده ساز در اولویت برنامه های دولت انقلابی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، یوسف نوری شامگاه چهارشنبه در جشن بزرگ دختران آفتاب که به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) برگزار می شود.س) روز دختر در کشتی امام خمینی (ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد. سایر نقاط کشور توزیع شده: پیدا کردن.

نوری گفت. در این دوره هدف دولت انقلابی تربیت نسل آینده در اولویت برنامه هاست؛ دختران را باید مهمترین بخش جمعیت آینده دانست.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد. تربیت نسل آینده باید بر اساس آموزه های اسلام و سیره امامان معصوم باشد.آ) و زنان بزرگ تاریخ اسلام مانند حضرت فاطمه زهرا (س)س)خدیجه کبری (س)حضرت زینب(س)س) و حضرت فاطمه معصومه (س)س) آنها باید دختران را به عنوان الگو معرفی کنند.

می گفت دختران کانون خانواده هستند. در جامعه اسلامی خانواده ها باید مسیر تعالی را بر اساس سبک زندگی اسلامی طی کنند که در این صورت تمدن نوین اسلامی شکل می گیرد.

وزیر آموزش و پرورش گفت. تبیین نقش رهبران دختر در جامعه دانش بنیان، تبیین جایگاه دختر در جمعیت خانواده و الگوسازی از سبک زندگی اسلامی ایرانی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش در این دوره است. .

نوری رشد شخصیتی مانند امام راحل را از ثمرات هجرت حضرت فاطمه معصومه می داند.س) برشمرد و اعلام کرد. دانش آموزان با امام معصومه تماس بگیرندس) توجه کنید و این ارتباط نزدیک را از دور و از نزدیک برقرار کنید.

وی در ادامه حادثه تلخ ریزش ساختمان در آبادان را تسلیت گفت. “متاسفانه 5 دانش.” فرا گرفتن و در جریان این حادثه یکی از همکاران فرهنگی جان خود را از دست داد که از همه عذرخواهی می کنیم.