عمومی

آینده‌پژوهی باید در سیستم آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، یوسف نوری پنجشنبه شب در دیدار با اصحاب فرهنگی و مدیران شهرستان اردکان با اشاره به اینکه قنات میراثی است که دو ضلع دارد، اظهار داشت: این قنات میراثی است که دو ضلع دارد. وجه اول، اما طرف قنات وجه قنات است، این آموزش است که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

او گفت. «مردم مومن برای حاجت مردم زحمت کشیده اند تا از دل کویر آب را به مردم برسانند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دانش آموز سرمایه کشور است، گفت. «سرمایه کشور دانشجویان اجتماعی، اقتصادی و… کشور هستند و ما باید برای شکوفا شدن این سرمایه انسانی دست به هر کاری بزنیم.

او گفت. نظام آموزشی باید به تحقیقات آینده توجه بیشتری داشته باشد و ما باید به آن عمل کنیم.

نوری ادامه داد. «هر نسلی باید متناسب با زمان خود نظم داشته باشد و نسل قبل از نسل جدید و معلمان باید در زمینه ارتباط با زبان جدید به روز شوند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه موانع فیزیکی و فیزیکی باید برطرف شود، تصریح کرد: توجه به نیازهای آموزش و پرورش، معلمان و دانش آموزان بسیار مهم است و باید مسئولیت اجتماعی در نظام آموزشی ایجاد شود.

نوری ادامه داد. اولویت باید تکمیل برنامه های مربوط به آموزش و پرورش باشد و در این زمینه دولت تمام تلاش خود را خواهد کرد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نظام آموزشی باید یک نظام بسیار جدی در حوزه آموزش باشد، اعلام کرد. نظام آموزشی باید خیلی جدی باشد تا دانش آموزان دروس را یاد بگیرند و فقط نمره نگیرند.