عمومی

۸۰۰ کلاس درس در شهرستان گناوه برای آموزش حضوری آماده شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ضرغام مردانی در گفتگو با خبرنگار آنلاین ماه مبارک رمضان را تبریک گفت. «همزمان با سراسر کشور، مدارس شهرستان گناوه نیز از روز یکشنبه آماده پذیرش دانش آموزان برای شروع تدریس حضوری هستند. در مدارس مقاطع مختلف: ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه افزود. از فردا (یکشنبه 13 فروردین) آموزش حضوری در بیش از 800 کلاس درس در شهرستان گناوه آغاز می شود، مدارس این شهرستان پذیرای 19 هزار دانش آموز خواهند بود.

او گفت. «از مدیران کلیه مدارس شهرستان، کادر آموزشی و پرورشی، مربیان و کادر خدماتی به دلیل تلاش بی وقفه برای آماده سازی مدارس برای حضور دانش آموزان و شروع تدریس حضوری تقدیر می شود.

مردانی بیان کرد. وی ادامه داد: همانند دو سال شیوع ویروس کرونا، طبق تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، آموزش ها به صورت نیمه وقت و مجازی بوده و بر اساس تصمیم این ستاد، دوره ها از فردا برگزار می شود. 100% چهره به چهره.”

او گفت. شروع آموزش حضوری بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا با رعایت نکات بهداشتی از جمله بهداشت فردی، بهداشت محیط، تهویه کلاس و استفاده از ماسک توسط دانشجویان و اساتید خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه خاطرنشان کرد. از همه والدین می خواهیم که فردا فرزندان خود را برای مدرسه آماده کنند تا از دو سال دیگر آموزش حضوری را آغاز کنند.

وی از تلاش های ستاد اسکان فرهنگیان در تعطیلات نوروزی تقدیر کرد. «در ایام نوروز اعضای ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی تلاش زیادی کردند، این ستاد میزبان مهمانانی از سراسر کشور بود. حتی برخی از کشورهای همسایه. همه این تلاش ها و زحمات قابل تقدیر است.