عمومی

قطب گردشگری جنوب شلوغ شد/ حضور گسترده مسافران نوروزی در گناوه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه استان های عصمت اسماعیل; بهار سال 1401 فرا رسیده است، در حالی که جهان بیش از دو سال پرتلاطم، ناگوار و پرتنش را به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا پشت سر گذاشته است که هنوز سایه این ویروس از سر مردم جهان برداشته نشده است. اما به نفع یمن. نوشتن: شرایط بهبود قابل توجهی از روش های بهداشتی، دستورالعمل ها، واکسیناسیون عمومی به دست آمد.

در کشور ما که مانند سایر نقاط دنیا این شرایط سخت همه را سخت کرده است، اما امسال وضعیت شهرها و استان ها در شرایط کاهش میزان آلودگی، کاهش نسبی شیوع این ویروس. راحت تر شده است.

مرکز گردشگری جنوب شلوغ شد/ نوروز حضور پررنگ مسافران در گناوه دارد

بهبود بیماری عروق کرونا قلب بسیاری از محدودیت های تا دو سال را از بین برد فرانسوی: در فصل بهار شاهد حضور مهمانان و گردشگران از نقاط مختلف باشید تا بار دیگر رنگ و بوی عید در شهرها و کشورمان بپیچد.

بهار و نوروز برای استان بوشهر به ویژه گناوه معانی مختلفی دارد. در این شهر توریستی سیار، در سال‌های اخیر میلیون‌ها مسافر از سراسر کشور از یمن به ویروس کرونا سفر کرده‌اند. به چندین هدف در یک حرکت برسید، لذت ببرید. ساحل شنی زیبا و منحصر به فرد، از جاذبه های گردشگری آن دیدن کنید و طبیعت زیبا و بازارهای پر از محصولات ملوانی را با قیمت های مقرون به صرفه بخرید و با مهمان نوازی از نوروز استقبال کنید. یک بندر منحصر به فرد ساکنان: سپری کردن.

با شیوع ویروس کرونا، این بندر زیبا برای حفظ سلامت هموطنان و مسافران خود، دو سال در سکوت به سر و صدای میهمانان خاموش شد، در سکوت به استقبال نوروز و سال نو رفت و منتظر سال های بهتری بود.

مرکز گردشگری جنوب شلوغ شد/ نوروز حضور پررنگ مسافران در گناوه دارد

امسال با اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر رایگان بودن سفر، رفع محدودیت ها و واکسینه شدن بیشتر مردم، این بندر زیبا پذیرای مهمانان و هموطنان است.

مسافران این شهر در روزهای تعطیل رسمی هفته آخر سال از هفته‌های قبل از نوروز حضور چشمگیری داشتند، اما این تعداد در آغاز تعطیلات رسمی نوروز اول در اولین روز بهار 1401 بسیار بیشتر بود.

امروز در اولین روز بهار سال 1401 ساحل و محل خرید مملو از مسافرانی بود که این بندر را برای سفرهای نوروزی خود انتخاب کرده بودند.

چادرهای مسافربری در ساحل، کمپ ها، مدارس، محله ها، پارک ها و در برخی موارد در پیاده روها برپا می شود.

مرکز گردشگری جنوب شلوغ شد/ نوروز حضور پررنگ مسافران در گناوه دارد

در اولین روز بهار 1401، حضور گسترده و چشمگیر مسافران روزهای شلوغی را برای شهر در روزهای آینده پیش بینی می کند.

از ماه ها قبل و با پیش بینی حضور گسترده مسافران، ستاد سفر این شهرستان پس از دو سال اقامت در کرونا، آماده سازی شرایط مساعد برای مسافران را آغاز کرد.

مرکز گردشگری جنوب شلوغ شد/ نوروز حضور پررنگ مسافران در گناوه دارد

آماده سازی شهر برای گردشگران

شهردار گناوه در گفتگو با خبرنگار آنلاین گفت. بندر گناوه به دلیل جاذبه های گردشگری فراوان به ویژه بازار تجاری زیبای ساحلی شوک مورد استقبال گردشگران زیادی از سراسر کشور قرار گرفته است.

جواد رستمی افزود. کارکنان خدمات مسافرتی شهرستان تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا شرایطی را برای پذیرایی از این مسافران فراهم کنند و امیدواریم مسیر هموطنان و مسافران به این بندر زیبا با خاطرات خوبی همراه باشد.

او به تفصیل پرداخت. شهرداری بندر گناوه با تهیه بسته هایی برای دیدار با مسافران، در اختیار گردشگران قرار می دهد که حاوی اطلاعات لازم در مورد صنعت گردشگری، مکان های مورد نیاز مسافران، نقشه نقاط اضطراری است.

مرکز گردشگری جنوب شلوغ شد/ نوروز حضور پررنگ مسافران در گناوه دارد

وی گفت: در این بسته ها کیسه های زباله نیز وجود دارد بیاورید: زباله ها قبل از جمع آوری در اختیار مسافران قرار می گیرد بیاورید: و در جاهای مختلف شهر را سریعتر تمیز کنید.

شهردار گناوه گفت. با توجه به نیازهای مبرم مسافران و خدمات گردشگری و این مشکل همواره یکی از مشکلات گناوه در سال های گذشته بوده است، امسال 350 سرویس بهداشتی در نقاط مختلف شهر و حدود 50 دوش وجود دارد. آسایش مسافر گرفته شده است

او گفت. این سرویس ها و حمام ها برای استفاده شبانه روزی مسافران، گردشگران در نظر گرفته شده است، آیا نیروهایی برای کنترل و کنترل آن مکان ها وجود دارد؟

وی گفت: کارهای زیادی در زمینه نظافت و بهسازی شهر انجام شده است که هم اکنون نیروهای این شهرداری به ارائه خدمات، نظافت و زیباسازی شهر به ویژه در شلوغ ترین نقاط بازار و ساحل می پردازند. «

مرکز گردشگری جنوب شلوغ شد/ نوروز حضور پررنگ مسافران در گناوه دارد

نصب مدیریت ساحل

شهردار گناوه افزود. ایجاد مدیریت ساحلی، ایجاد 5 نمازخانه، پاکسازی ساحل، اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، تهیه بسته فرهنگی از عمده اقدامات شهرداری در طول خط ساحلی است. .

رستمی بیان کرد. شهرداری موازی با اجرای برنامه های مختلف از چندین دستگاه خدمات رسان بیشترین خدمات را در ایام نوروز بر عهده دارد. دوید: یکی از اعضای بنیاد خدمات مسافرتی در زمینه های مختلف پشتیبانی می کند.

وی گفت: در حال حاضر جمعیت زیادی وارد شهرستان گناوه شده اند، خیابان های منتهی به ساحل مملو از مسافرانی است که این بندر را برای سفر انتخاب کرده اند.

مرکز گردشگری جنوب شلوغ شد/ نوروز حضور پررنگ مسافران در گناوه دارد

شهردار گناوه خبر داد. «امید است که ایام نوروز هماهنگ و برنامه ریزی شود معنی: های: برای مسافرانی که گردشگران داشته باشند توصیه می شود سفر خوبی به این بندر داشته باشند.

او گفت. در صورت تکمیل ظرفیت های در نظر گرفته شده در پارکینگ های ساحلی و شهری، با توافق ادارات مختلف، تصمیماتی اتخاذ شده است تا از مناطقی که در اختیار دارند برای اسکان هموطنان استفاده شود و از مناطق غیرساحلی برای خدمات رسانی استفاده شود.

مرکز گردشگری جنوب شلوغ شد/ نوروز حضور پررنگ مسافران در گناوه دارد

آماده سازی 50 مدرسه برای مسافران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه در گفتگو با خبرنگار آنلاین سال نو را تبریک گفت. با تشکیل ستاد خدمات سفر شهرستان، ستاد اسکان فرهنگی شهرستان گناوه تشکیل شد.

ضرغام مردانی افزود. 50 مدرسه برای فرهنگیان، 456 کلاس درس، اتاق و 35 سالن وجود دارد، همچنین محوطه اردوی دانش آموزی برای مسافران و فرهنگیان شهر آماده شده است.

او گفت. علاوه بر مدارس گناوه در روستاها به ویژه روستاهای بخش مرکزی مدرسه وجود دارد. چشم انداز: به نظر زیبا در ساحل، برای مسافران نیز ساخته شده است، مسافران و فرهنگیان در سفر به این شهر نیز می توانند از این مکان ها برای اقامت استفاده کنند.

به مردان گفت. برای خدمات رسانی بهتر به مسافران و فرهنگیان محترمی که به این شهر سفر می کنند، دو اقامتگاه فرهنگیان در این شهر در ورودی خوزستان و بوشهر با ظرفیت 8 تا 10 نفر در هر پایگاه در نظر گرفته شده است. در ثبت نام مسافران و فرهنگیان، راهنمایی هموطنان، ثبت نام، زمان بندی اطلاعات لازم، ورود و هدایت مدارس فعال هستند.

مرکز گردشگری جنوب شلوغ شد/ نوروز حضور پررنگ مسافران در گناوه دارد