عمومی

بسیج دانش آموزی به دنبال تربیت فرزندان در تراز انقلاب اسلامی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری آنلاین ظهر ، مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور ، مجتبی باستان به همراه مسئول بسیج دانشجویی منطقه ، سرهنگ محمد سربازی مسئول بسیج فرهنگی استان ، سرهنگ هادی بغدادی دستور: (عجیباستان قزوین با آیت الله خداوند آنها با عبدین ، ​​نماز جمعه ازوین در روز جمعه و نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در این جلسه اعلام کرد.

وی گفت: “بسیج دانش” یادگیری: الگو چندین وظیفه دارد نوشتن:، توانمند سازی و تقاضا نوشتنتقویت نیروی علمی ، تقویت و ارتقا سطح فرهنگی دانشجویان ، ارتقا روحیه انقلابی در آنها از مهمترین این وظایف قلمداد می شود.

باستان اظهار داشت. حمایت و تمرکز اصلی بسیج دانشجویی مسئله آموزش است. مقام معظم رهبری پنج گام را برای استقرار تمدن جدید اسلامی ترسیم کردند که توضیح آن این است که آموزش نیروها در سطح انقلاب اسلامی مسئولیت بسیج دانشجویی برای شکل گیری این تمدن است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به لزوم بازیابی برخی فرهنگ ها در جامعه دانشجویی از جمله فرهنگ ایثار گفت: “اگر فرهنگ ایثارگری پرورش یابد ، ما با اقدامات مختلف این نگرانی را برای دانش آموزان ایجاد خواهیم کرد.” این فرهنگ را می توان در همکاری دانش آموزان در ساخت و تهیه تبلت های همکلاسی های خود ، علاقه دانش آموزان به شرکت در پروژه مسیر بزرگ نور و … مشاهده کرد.

او تاکید کرد. وی گفت: “اگر جامعه امروز ما نیاز به تربیت فرزندان خود در سطح انقلاب اسلامی داشته باشد ، با شعار جواب نمی دهد.” طرح: این استراتژیک است:

در پایان ، باستان از سهل انگاری جامعه نسبت به آموزش ابراز تاسف کرد. بسیج دانشجویی با عناوین و برنامه های مختلف طرح: بسیاری از طرح ها سعی در انجام این کار دارند کم کاری تیروئید با این حال ، ما بیش از هر زمان دیگری به توجه محیط آموزشی و خانواده نیاز داریم:.