عمومی

۵۰۰ زندانی جرائم غیرعمد مالی طی هفته بسیج آزاد می‌شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار بهمن ریحانی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات سپاه حضرت رسول اکرم (ص) کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به این موضوع، باید به این موضوع توجه کنیم. 470 زندانی در هفته بسیج آزاد شدند که از این نظر در رتبه دوم جمهوری قرار داریم.

وی افزود: بسیج عده ای را شعار محوری هفته بسیج امسال اعلام کرد. «برنامه های این هفته در روز شنبه از 29 آبان تا جمعه 15 آذرماه که سالروز بسیج مستضعفین است ادامه خواهد داشت. امام خمینی. “

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به تشریح برنامه های هفته بسیج در استان پرداخت. مقام معظم رهبری در کشور برای تمدید توافق یکی از برنامه های این هفته اعزام حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های شهدا و همچنین اعزام تیم ها و تیم های پزشکی به مناطق آسیب پذیر کشور است.

ریحانی به برنامه موفق شهید سلیمانی برای مبارزه با ویروس ننگین کرونا اشاره کرد. مراکز واکسیناسیون در نظر دارند افراد را در سه شیفت از ساعت 8 صبح تا 12 بعدازظهر واکسینه کنند، اما در این هفته در نظر داریم واکسیناسیون را در جامعه به حداکثر برسانیم.

او ایجاد جداول خدمات را گامی موثر و ارزشمند و جزئی دانست. در هفته بسیج میزهای خدمت در ادارات مختلف برگزار می شود تا به گوش سران و مسئولان برسد تا مشکلات مردم این منطقه حل شود.

ریحانی برنامه هایی را برای محرومیت زدایی، توزیع بسته های معیشتی، راه اندازی هر مسجد وکالت، ارائه مشاوره حقوقی به مردم، برگزاری طرح تکریم محلی، تکریم خانواده های جان باختگان، گشت رضوی یا نواحی و برگزاری مسابقات علمی افتتاح کرده است. فرهنگ سازی، تربیت جهادگران، تجمع در محله، مسجد، برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری و…

وی با اشاره به این برنامه گفت: تاکنون بیش از 500 هزار بسته معیشتی – میلیون‌ها بسته غذای گرم، لوازم پزشکی – به دلیل تضعیف معیشت مردم در زمان شیوع ویروس کرونا مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته است. شفقت، شفقت و کمک وفادار. ضدعفونی با محوریت قرارگاه امام حسن (ع) «در بین نیازمندان این ایالت توزیع شد».

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: «هر ساله در روز ایجاد بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) اجتماع بزرگ بسیجیان برگزار می شود. آرمان های امام راحل برگزار می شود اما امسال این برنامه از 12 آذر اجرا می شود.

تفکر بسیجی منجر به عقب نشینی ناو جنگی دشمن شد

ریحان با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) گفت: امیدوارم این بسیج اسلامی الگوی همه مستضعفان جهان، ملت های مسلمان جهان باشد.» جنبشی را علیه فشار شروع می کنند.

وی ادامه داد: امام راحل با ایجاد بسیج به دنبال تربیت افرادی آگاه، سربلند، انقلابی، دلسوز در همه عرصه ها برای کشور بود. او به دیگر کشورهای تحت ستم چشم دوخت تا این فرهنگ و تفکر ضد سرکوب را به کشورهای دیگر که لیبرال بودند گسترش دهد.

ریحان با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین شاهد حضور پررنگ و موثر مردم در همه عرصه ها هستیم، تاکید کرد: بسیج مستضعفین در آستانه چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین هستند. ، در عرصه های سیاسی، اقتصادی، هنری و فرهنگی.

وی با تاکید بر لزوم ترویج و نهادینه سازی روحیه بسیجی در جامعه گفت. «فکر و اقتدار بسیج بود که کشتی کوچکی در مقابل کشتی بزرگ دشمن ایستاده، او را مجبور به عقب نشینی و اطاعت کرد. دستورات او.»