عمومی

۲۰۰ پروژه توسط بسیج سازندگی استان بوشهر اجرا شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ خلیل رفعتی شامگاه یکشنبه در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: 1260 گروه جهادی فعال در استان بوشهر وجود دارد که در طول سال خدمات گسترده ای در زمینه های مختلف ارائه می کنند.

وی خاطرنشان کرد. بسیج سازندگی استان بوشهر در سال گذشته حدود 200 طرح در حوزه های آبرسانی، آسفالت، زمین زراعی، اقتصاد مقاومتی، آموزش و پرورش اجرا کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در ادامه به وظایف این سازمان اشاره کرد. «بسیج سازندگی» رهبری گروه های جهادی را بر عهده دارد.

وی تاکید کرد. اگر گروه های جهادی بسیج و گروه های جهادی سایر نهادها هم افزایی لازم را با یکدیگر داشته باشند، می توانیم با مشارکت دستگاه های اجرایی بیش از پیش در حوزه های لازم به جامعه هدف خدمات رسانی کنیم.

رئیس انجمن جهاد کشاورزی استان بوشهر در این نشست گفت: ما امیدواریم که امروز گروه های جهادی نه به عنوان خیریه، بلکه به عنوان نهادهایی که از پیشرفت در روستاها و ولسوالی های خود حمایت می کنند، دیده شوند.

حیدر یشم چغادکی او بیان کرد. مجمع جهاد استانی نماینده رسمی تمامی گروه های جهادی استان است که توسط اعضای شورای جهاد شهرستان های سراسر استان انتخاب می شود.

امروز خوشبختانه گروه‌های جهادی از خیریه، از ارائه خدمات کوچک، به فکر توجه به مناطق کشور، دستیابی به اهداف تعیین شده در آن منطقه با تمرکز بر 5 تا 10 نفر در آن منطقه، فاصله گرفته‌اند. سال ها. “