عمومی

عملیات اجرایی جاده حرم تا حرم توسط دولت آغاز شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان شامگاه پنجشنبه در جمع عزاداران، مجاوران و زائران حرم مطهر و نورانی حضرت علی بن باقر(ع) است.آ) اردهال کاشان در مشهد با اشاره به اینکه اولین سفیر استان در این کشور بوده است، گفت: «این بزرگترین دلیل بر قدرت حاکمیت و دلسوزی نسبت به خاندان دارالمومنین کاشان است. پاکی و بی گناهی

وی بیان کرد که امامزاد علی بن باقر(ع)آ) وی گفت: این مایه افتخار همه شیعیان ما در ایران اسلامی تا روز قیامت است. «این امامزاده واجب است. تعظیم که فرزند مستقیم امام محمد باقر(ع) استآ) وی به دعوت مردم کاشان به این منطقه سفر کرد و به فرمان پدر بزرگوارش شهادتش همانند جد بزرگوارش امام حسین (ع) بود.آ) با اشکیا و دهان تشنه به شهادت رسید.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهادت حضرت علی بن باقر(ع)آ) در سن بنی مروان و بنی اموی اتفاق افتاد، او تصریح کرد. داستان این امامزاده بزرگوار بسیار عجیب است و حضور ایشان در منطقه کاشان نشان از اهمیتی بود که امام محمد باقر (ع)آ) او بلافاصله پسرش را نزد مردم این منطقه فرستاد تا آنها را به منطقه کاشان راهنمایی و هدایت کند هستند.

وی اعلام کرد که حضور و شهادت حضرت علی بن باقر (ع)آ) در منطقه کاشان، نشانه آن است که تحکیم تشیع در ایران نه در زمان صفویان، بلکه در زمان امام پنجم شیعیان صورت گرفت.

حجت الاسلام پناهیان خاطرنشان کرد: بسیاری از بزرگان دین و مراجع ما اهمیت این امامزاده را درک کردند. هستنداشاره شد. رهبر معظم انقلاب بر این امامزاده الزامی است تعظیم گفت هستند که به همه امامزاده ها و حضرت علی بن باقر(ع) ارادت خاصی دارم.آ) جای خودش را دارد.

وی با اشاره به اینکه این امامزاده باید به نسل جوان و دانش آموزان معرفی شود، تاکید کرد. باید نهادهای فرهنگی عریض و طویل برای معرفی این جوانان امامزاده به جوانان سراسر ایران و حتی جهان برنامه ریزی شود. عزیزم خاص آه تو! داشتن

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه زیرساخت های موجود در مشهد اردهال شایسته نیست، افزود: هستند راه حرم تا حرم که حرم حضرت علی بن باقر است.آ) حرم حضرت فاطمه معصومه در مشهد اردهالکه در) در قم به بودجه ملی می پیوندد و با وجود این هیچ اقدام عملی برای اجرای آن انجام نشده است.

وی تاکید کرد. «همه مردم و ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت از دولت انقلابی آقای رئیسی انتظار داریم هر چه سریعتر عملیات اجرایی راه حرم تا حرم را آغاز کنند. به طوری که با پیوستن مشهد اردهال به قم شاهد حضور بیشتر عاشقان و عاشقان باشیم. به خاندان معصوم و پاک منطقه اردهال کاشان.

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه حوزه های علمیه وجود خود را مدیون حضرت علی بن باقر(ع) هستند، گفت:آ) بدون توجه به حاکمان ظالم آن زمان، حضرت علی بن باقر (ع)آ) در آموزش تعالیم دینی به مردم سنگ تمام گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: عبادتگاه حضرت علی بن باقر (ع)آ) او گفت که هنوز حفظ شده و وجود دارد.

این استاد صنعت و دانشگاه با اشاره به اینکه انقلابی است جو یعنی دل درد برای مردم. تولا و بگذار تبر در فرزندانمان رشد کند.