عمومی

۳۱۴ پروژه آموزشی با کمک خیرین در استان همدان اجرایی شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین ، محمدحسین مرادی شامگاه چهارشنبه از حضور 874 نیکوکار حقیقی و حقوقی در ساخت مدارس استان همدان خبر داد. کمک های مالی به استان همدان انجام شده است.

وی با بیان اینکه 30 درصد مدارس استان همدان با کمک خیرین ایجاد شده است ، افزود: “از سال 1977 تاکنون 21 موسسه خیریه مدرسه سازی در منطقه همدان برگزار شده است و 266 میلیارد دلار توسط خیرین اهدا شده است که از این تعداد 195 میلیارد دلار تاکنون اهدا شده است.”

مرادی تأکید کرد: توسعه مشارکت خیرخواهانه در پروژه “آجر از آجر” امکان پذیر شده است. ارائه شده:

رئیس اتحادیه اهداکنندگان ساختمان مدرسه همدان همچنین گفت: اهداکنندگان ساخت مدارس تعامل خوبی با اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیزات مدرسه داشتند که امیدوارم این کار ادامه یابد. “انجمن اهداکنندگان مدارس سالها پیش و به همت مرحوم حافظ ثبت شد.” میوه های زیادی داشته است.

محمد فراهانی گفت. در ابتدای جشنواره خیریه در همازکایین ، 570 میلیون دلار تعهد خیرخواهان منطقه بود که در سال گذشته به 43 میلیارد دلار رسید.

فراهانی گفت: با توجه به اینکه ساختمان مدرسه باعث ایجاد فرهنگ و دانش شده است ، “نوع دوستی و صمیمیت ایجاد شده است.” “پروژه اجاره آجر یک پروژه بسیار مؤثر است که امیدواریم به مرحله ظهور برسد و ساخت مدارس رونق پیدا کند.”

او گفت. “اهدا کنندگان هرگز انتظار زیادی ندارند ، اما بعضی اوقات دوست دارند فرزندان و نوه های خود را در مدرسه مورد نظر خود ثبت کنند ، که امیدوارم شرایط لازم را فراهم کند.”

فراهانی با اشاره به اینکه برای اهدا کنندگان ساخت مدارس باید به دانش آموزان بیشتری گفته شود ، افزود. “جشنواره خیریه مدرسه سازی باید کارکردهای بهتر و جدی تری داشته باشد.”