عمومی

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۷ پروژه راهداری خراسان جنوبی طی هفته – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، اسدالله جلال زاده صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از آمادگی این اداره کل برای افتتاح و اجرای پروژه ها در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در هفته دولت خبر داد. در هفته دولت 57 پروژه در بیمارستان های مختلف منطقه با وام دو هزار و 568 میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی آغاز می شود.

وی ادامه داد: از این تعداد 53 مورد افتتاح و به بهره برداری می رسد و 4 مورد نیز در هفته دولت اجرا می شود که از این تعداد 47 راه، 10 مورد روستایی است. جاده ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی افزود: گرفتن و روکش راه ها، تعمیر پل ها و زیرساخت های راه، روشنایی، بهسازی و ایمنی راه ها، راه سازی روستایی و … به بهره برداری می رسد.

جلال زاده تصریح کرد: یکی از مهمترین پروژه های اجرا شده در هفته جاری احداث و آسفالت راه روستایی به طول 50 کیلومتر است که با افتتاح آن یک هزار و 612 نفر از جمعیت روستایی منطقه از نعمت آسفالت راه بهره مند می شوند.

یادآور شد: لکه گرفتنو روکش آسفالت محور 2 سربیشه – نهبندان به طول 10 کیلومتر. چشمه از دیگر پروژه هایی که قرار است در هفته دولت راه اندازی شود، می توان به تبدیل آن به پل و روشنایی در هر دو شهر اشاره کرد.