عمومی

پروژه ناقص یا تکراری در آذربایجان شرقی افتتاح نمی‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری «آنلاین»، تراب محمدی در جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی گفت. دولت سیزدهم یک دولت اخلاق مدار است و این اصل را در همه عرصه ها حفظ می کند، بنابراین در افتتاح پروژه ها نیز بر این اصل تاکید شده است.

او ادامه داد. اخلاق ستون اقتدار آقای رئیسی است اما عده ای به فکر نابودی قدرت هستند و عده ای با میدان های مین گذاری شده از قبل مانع حرکت قدرت می شوند.

او اضافه کرد: از آنجایی که دولت یک ساله است، مخالفان، معاندان و منافقین گاه مقامات را هدف حملات خود قرار می دهند، بر این اساس باید گفتمان دولت ملت ایران را روشن کرد و دستاوردها و رویکردهای 13 را تبیین کرد. دولت در سال گذشته

محمدی خاطرنشان کرد: مدیران رسانه های گروهی، روابط عمومی و ادارات باید به اطلاع رسانی دستگاه های دولتی طی یک سال گذشته و همچنین دستاوردهای سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی توجه ویژه داشته باشند. آه تو! این اقدامات را داشته باشند و توضیح دهند.

وی با اشاره به فعالیت ادارات آب و برق آذربایجان شرقی به عنوان نمونه ای از خدمات رسانی به مردم و جامعه گفت. بدون قطعی برق و آب در بقیه ایام پیک مصرف آب و برق در فصل تابستان، قطعی آب و برق در استان وجود نخواهد داشت.

وی تاکید کرد. این اقدامات برای رفاه مردم و تحقق مطالبات آنها انجام شد زیرا دولت نسبت به مطالبات مردم بی تفاوت نیست.

او یادآوری کرد. توجه به مناطق فقیرنشین، شفافیت و دیپلماسی اقتصادی و تکمیل زیرساخت ها و پروژه های ناتمام از دیگر اولویت های کلیدی و توسعه ای دولت در آذربایجان شرقی است.

رئیس شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی نیز با تشکر از همراهی و همدلی همیشگی رسانه های گروهی آذربایجان شرقی و تبریک روز خبرنگار خاطرنشان کرد: مخالفان انقلاب و تاکنون توانسته اند با هوشیاری به رسالت خود به خوبی عمل کنند.

محمدی با اشاره به اینکه همواره برای ارتقای سبک زندگی جامعه به ویژه خبرنگاران تلاش می کنیم، گفت: الحسنه خبرنگاران در آذربایجان شرقی مستقر می شوند.

دبیر شورای اطلاع رسانی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در این دیدار گفت: همیشه تعامل و همکاری رسانه ها برای آوردن شادی و امید به جامعه مهم است.

سید قاسم ناظم گفت: حرفه ای جو و زمان شناسی رسانه های استان الگویی برای رسانه های استان های دیگر است.