عمومی

شمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی به ۷۹۲۴ نفر رسید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، به نقل از محمد حسین، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز سام “در حال حاضر، آن را تا 7924 نفر،” او به خبرنگاران گفت محکم ما 19 در آذربایجان شرقی داریم.

او اضافه کرد. “داده های فعلی نشان می دهد که 30 تا 40 درصد از افراد هر هفته به این بیماری مبتلا می شوند. کرونا در حال رشد است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: تاج در جامعه رواج و گسترش یافت و برگزاری هر مناسبت مانند عید سعید فطر مورد توجه قرار نگرفت کرونا در جامعه نیست.

او ادامه داد. “مانند ماه های گذشته ، مشکلات بهداشتی به صورت جداگانه در نظر گرفته می شد ، در حوزه های اجتماعی و محیطی ، اکنون باید مورد توجه قرار گیرد.

سام وی گفت: “در حال حاضر من در سازمان انتقال خون هستم و از آنجا که روند انتخاب ما شروع شده است ، ما نیاز به خون داریم و مردم برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه می کنند.”

او اضافه کرد. افرادی که از مارس بوده اند کرونا آلوده و دوره نقاهت، مطمئن شوید که برای رفتن به یک مرکز انتقال خون եւ اهدای خون خود را به طوری شما می توانید عبور مخالف خون این افراد در بیمارستان معالجه شد.

سام “اگر ما در مورد سلامت مردم فکر می کنم، ما قطعا خواهید دید که بدون نیاز به بازدید در طول سفر وجود دارد،” او گفت.

او ادامه داد. “اگر مردم دوست دارند ویروس را ریشه یابی و ریشه یابی کنند.” تاج پادشاهی برای کمک به آنها ، فقط باید در مساجد منطقه خود ، در روز عید فطر ، نماز بخوانند و از مهمانی ها ، بازدیدها و سفرهای شخصی خودداری کنند.