استان ها

اقبال کم مردم آذربایجان شرقی به استفاده از اینترنت موبایلی/ ممانعت های مردمی و هزینه های جانبی، مانع اصلی نصب دکل های جدید

مهدی خرامش در مصاحبه با سرگرمی برای همه گفت: و ارتباطات رادیویی در مقایسه با مناطقی که میزان نفوذ بیشتری دارند به دلیل تعداد کم مشترک ، موقعیت مطلوبی ندارد.
او ادامه داد. “کدام یک از ضریب نفوذ اینترنت ADSL در منطقه ما مطلوب تر از نرخ نفوذ اینترنت 3G و 4G است؟”
اشاره کرد. میزان نفوذ حالت در مناطق ثابت مانند ADSL (هفتم) ، VDSL (ششم) ، TD-LTE (سیزدهم) ، 3G (بیستم) و 4G (بیست و هشتم). این به طور مستقیم به تعداد کاربران سرویس بستگی دارد ، و به عنوان مثال ، بیش از چهار میلیون مشترک که به اینترنت 4G دسترسی دارند ، دو میلیون و 200 هزار نفر از این سرویس استفاده می کنند.
خرمش افزود. خواهد بود.
وی گفت که ما با نصب وب سایت ها مشکلی داریم ، این دلیل دیگری است برای پایین بودن نرخ نفوذ اینترنت در منطقه ما ، او گفت. متأسفانه ، از این نظر با موانع جامعه برای نصب برج های جدید روبرو هستیم.
وی گفت: سازمان انرژی اتمی ایران به طور مداوم امواج ساطع شده از چاه ها را رصد می کند. “علیرغم صرف هزینه های زیاد برای خرید یا نصب فرش ، ترغیب مردم محلی برای نصب این جعلی ها ، مشکل ما در این زمینه است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به هزینه های اضافی نصب برج ها گفت: به عنوان مثال ، ما می خواستیم در تبریز دو ماه برج بسازیم ، شهرداری هزینه دارد ، اداره برق هزینه دارد و ارگان دیگری نیز هزینه دارد. این ناسازگاری ها و هزینه های یارانه برای زیرساخت های ما کمتر از سایر پایتخت ها است.
وی با تأکید بر هم افزایی ذینفعان مربوط به توسعه زیرساخت های ارتباطی در منطقه گفت: “این مشکلات در ایالات دیگر مانند مازندران ، کهگیلویه ، بویراحمد ، گیلان و غیره وجود ندارد. با این وجود ما مجبور هستیم برای تأمین جاده های دسترسی ، عوارض ، منبع برق و غیره به مقامات مربوطه بپردازیم و از طرف دیگر با مقاومت مردمی روبرو هستیم. ، که مانع توسعه زیرساخت ها می شود.
وی در این زمینه گفت. “در طول سال گذشته ما برای نصب یک برج در شهر شبستر مشکل داریم. این وضعیتی است که اگر برجی در آن شرایط نصب شود ، 5 روستا از آن بهره مند می شوند ، اما به دلیل هزینه های جانبی و موانع عمومی ، این برج هنوز نصب نشده است.
در 6 ماه آینده وضعیت اینترنت در منطقه بهتر خواهد شد
وی ذکر کرد. “در ماه آگوست سال جاری ، شرکت مخابرات دولتی ، شرکت زیرساخت ، سرمایه گذاری خوبی در زمینه تجهیزات ، بستر ارتباط از راه دور ، به روزرسانی سرور انجام داد که انتظار می رود تا پایان نیمه دوم سال ، حداقل 12 عنوان در این زمینه به اتمام برسد. در کشور به رتبه یازدهم رسیده است.
وی گفت: طی سه سال گذشته بیش از 1500 میلیارد درام در زمینه ارتباطات و فناوری های اطلاعاتی هزینه شده است. “در شرایط فعلی ، توسعه زیرساخت های ارتباطی ، بهبود اینترنت باید نگرانی همه مقامات ، نهادهای مختلف باشد. همکاری با کلیه فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی منطقه.

48: