اقتصادی

راهکار غیر فعال کردن اینترنت همراه با نرخ آزاد

یکی از مشکلات کاربران تلفن همراه که بار مالی سنگینی را بر دوش آنها می گذارد این است که پس از مصرف رایگان بسته های اینترنتی پس از مصرف تعرفه اینترنت رایگان ، اینترنت تلفن همراه قطع نمی شود ، در حالی که کاربران می توانند از دستورات رایگان برای قطع ارتباط استفاده کنند. اینترنت رایگان

به گزارش سرگرمی برای همه ، براساس تعرفه کمیسیون تنظیم مقررات رادیویی ، تعرفه خدمات داده های تلفن همراه برای سیم کارت های دائمی 0.4 ریال برای هر کیلوبایت و برای سیم کارت های اعتباری 0.6 ریال تعیین شده است. این بدان معناست که هزینه هر گیگابایت اینترنت رایگان روی سیم کارت دائمی حدود 42 هزار درام و برای سیم کارت اعتباری هر گیگابایت اینترنت رایگان حدود 63 هزار درام هزینه دارد.

مشترکین اپراتورهای مختلف ، اگر از داده های اینترنتی رایگان خود استفاده کرده اند ، می بینند که این استفاده به هیچ وجه در دسترس نیست. به همین دلیل ، علاوه بر تعرفه های معمول اینترنت ، اپراتورها مجاز به ارائه طرح های قبل از تشویق هستند که قیمت آنها با نرخ پایین تر تعرفه اپراتورهای عادی تعیین می شود.

با وجود تعرفه بالای اینترنت رایگان ، هر گیگابایت بسته اینترنت حدود 3000 درام هزینه دارد ، در این حالت اگر مشترک بسته اینترنت را خریداری نکند و از اینترنت همراه خود آزادانه استفاده کند ، تفاوت زیادی در قیمت وجود دارد. هزینه های سیم کارت او. به همین دلیل است که اکنون بیشترین استفاده از داده های تلفن همراه به بسته های تشویقی-تخفیفی اپراتورها اختصاص دارد.

امروزه بیشتر افراد از داده های تلفن همراه ، به ویژه بسته های ارائه شده توسط اپراتورها استفاده می کنند. اما در پایان دوره بسته های اینترنتی ، تعرفه رایگان اپراتورها فعال می شود که در مقایسه با بسته های تعریف شده در اپراتورها ، برای کاربران مقرون به صرفه نیست. به همین دلیل می توانید از زمان پایان بسته اینترنت مطلع شوید.

به دلیل شکایت مکرر از کاربران اپراتورهای تلفن همراه ، این آیین نامه به مشترکان اپراتورها اجازه داده است که به طور رایگان از اینترنت جدا شوند. نحوه استفاده از اینترنت رایگان برای مشترکان همراه اول پس از پر کردن بسته اینترنت با شماره گیری کد دستوری # 113 * 100 * و برای مشترکان ایرانسل با شماره گیری کد دستوری # 3 * 2 * 3 * 555 * خاموش می شود.

انتهای پیام: