عمومی

اجرای پروژه های راهداری در گیلان تسریع شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، ارسلان آرن عصر سه شنبه با اشاره به گیلان ، آب و هوا و بافت روستایی این ایالت با رئیس شرکت راهداری و حمل و نقل کشور دیدار کرد. “گیلان اولین ایالت در این کشور است که باران بارید.”

وی با تأکید بر لزوم توجه به از بین بردن نقاط داغ اضطراری به ویژه در استان گیلان با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و پهنای منطقه روستایی ، گفت: “مطابق با تمام موارد فوق ، اجرای این برنامه باید در اولویت قرار گیرد و تسریع شود. شرایط “

فرماندار گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه در ایالت ، تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به تصادفات رانندگی در گیلان ، بر تعداد کشته شدگان در نتیجه افزود. علیرغم کاهش ترافیک به دلیل داشتن اکلیل گل در سال گذشته در گیلان ، وضعیت تلفات جاده ای و تلفات هنوز بالاتر از حد متوسط ​​است. ما یک کشور هستیم

گفته می شود که با تأکید بر لزوم بازگرداندن زمین لغزش ها و تأمین اعتبار لازم در این زمینه. “حفاظت از پلهای آسیب دیده در اثر سیل طی سه سال گذشته ، ساختمانهای فنی باید در دستور کار قرار گیرند ، اقدامات پیشگیرانه باید انجام شود.”

وی با اشاره به مطالعات انجام شده در این زمینه در استان گیلان تأکید کرد. برای اجرای این پروژه ها باید بودجه ملی افزایش یابد.

فرماندار گیلان بر لزوم بهبود وضعیت تجهیزات ، امکانات و وسایل نقلیه جاده ای در استان گیلان تأکید کرد.

رجوع به جیلان می تواند باشد و می تواند باشد. “در حالی که اقدامات مناسب برای بهبود وضعیت ترمینال ها در ایالت گیلان انجام می شود ، اما در تعریف و تکمیل و بهره برداری هنوز به توجه و تسریع بیشتری نیاز دارد. پروژه ها. “ما در این بخش هستیم.