عمومی

۱۶۰ نقطه حادثه خیز در جاده های اصفهان شناسایی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، بهزاد شاهسوندی در جمع خبرنگاران اظهار داشت. موارد تصادفات رانندگی در منطقه و ترافیک قابل توجه است.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های استان اصفهان تغییر و نوسازی معابر اصلی ، بزرگراه ها و همچنین رفع نقاط داغ حادثه است ، افزود: و مطالعات بسیاری از آنها در سالهای آینده برای از بین بردن این نکات انجام شده است.

معاون مهندسی و ساختمان اداره کل راه استان اصفهان با اشاره به اینکه پروژه های راهسازی با مشکلاتی از جمله امکانات مالی روبرو است ، خاطرنشان کرد: از چهار ردیف با هفت متر و 40 سانتی متر آسفالت حدود 5.5 میلیارد درام هزینه دارد.

شاهسوندی با اشاره به اینکه پارامترهای اقتصادی ، خدمات ، ایست های بازرسی ، الزامات زیست محیطی و حفاظت غیرفعال در مطالعات راهسازی مورد توجه قرار گرفته است ، ادامه داد. 1085 کیلومتر راه فرعی وجود دارد.

وی اعلام کرد که 1767 کیلومتر جاده در این ایالت باید نوسازی و ساخته شود. مستقر اولویت 422 کیلومتر بزرگراه از اولویت های درجه یک است که در سالهای آینده نیاز به اقدام فوری دارد ، زیرا در منطقه ، 1028 کیلومتر جاده اولویت درجه دوم و 316 کیلومتر-اولویت درجه سوم است.

بهره برداری از محور سمیرم-حنا تا سال 1401

معاون ساختمان و مهندسی اداره کل راههای اصفهان با اشاره به اینکه نوسازی محور تیرانا-چادگان یکی از اولویت های درجه یک راه ها ، توسعه شهری است ، گفت: اقدامات انجام شد ، اما بیشترین تصادف را داشت.

با اشاره به شهسوند که محور کوه سمیرم-حنا به آن است پادنا تعمیر و نگهداری با کیفیت بالا اولویت اصلی جاده های دولتی است. او اضافه کرد. مستقر تا ژوئن 1401 ، برنامه زمانبندی باید اجرا شود.

وی اظهار داشت که 42 قرارداد فعال با مهندسین مشاور در زمینه ساخت بزرگراه وجود دارد مستقر وی گفت که طول قراردادها 327 کیلومتر است ، وی خاطرنشان کرد که این پروژه ها در حال انجام است و برخی از آنها به دلیل کمبود بودجه تأمین مالی نمی شوند.

285 میلیارد درام برای قراردادهای 5 راهسازی هزینه شد

معاون ساختمان ، مهندسی اداره کل راه استان اصفهان ، مبلغ کل قراردادها را حدود 513 میلیارد درام اعلام کرد. 285 میلیارد درام در قالب قرارداد هزینه شده است ، پیش بینی می شود که تا پایان امسال چهار تا 120 تا 150 کیلومتر جاده ردیف ساخته شود.

پیشرفت 75 درصدی ساختمان مدیریت بحران اصفهان

معاون مهندسی و ساختمان اداره راه اصفهان گفت: بر اساس ماده 23 ، ما سه قرارداد در زمینه ساخت و ساز ساختمان های دولتی در دستور کار داریم. ساختمان با 75 درصد پیشرفت در حال حاضر: در حال ساخت است ، ساختار و ظاهر آن تکمیل شده است ، در صورت پیش بینی می شود که در صورت ارائه وام ، در سه ماهه اول سال 1401 به بهره برداری برسد.

شاهسوندی با اشاره به اینکه به دلیل راهپیمایی ویژه برنامه های حیاتی در حال تدوین است ، گفت: حدود 55.5 کیلومتر از استان اصفهان به بهره برداری رسید ، مدتی به دلایل مالی در حضور مخالفان و مالکان متوقف شد. 28 و نیم کیلومتر دیگر در دست ساخت است که امیدواریم به اتمام برسد. در سال 1402 به بهره برداری رسید یکی: رسیدن.

محور برزک-کاشان تکمیل می شود

او همچنین متمرکز است لاغر او گفت: “کاشان اشاره کرد.” بنابراین ، ساخت باند دوم را که از کاشان به سه راهی می رود در دستور کار قرار دادیم. چم: توسط: لاغر در سال 1397 شروع به کار کرد و در فاصله 10 کیلومتری کار کرد.

وی گفت که این محور حدود 69 کیلومتر است و وی افزود. مو یا: برای پایان دادن.

معاون مهندسی و ساختمان اداره راه اصفهان با اشاره به اینکه محور اولویت دیگر دامنه-خوانسار-گلپایگا به سمت خمینی است ، ادامه داد. 110 کیلومتر از این محور در استان اصفهان واقع شده است فرید شده پنج کیلومتر و 23 کیلومتر از ورودی بخش خوانسار مورد بهره برداری قرار گرفت. در این محور ، شهر خوانسار منطقه ای کوهستانی است که در کنار گذرگاه 19 کیلومتری در دستور کار است و 8 کیلومتر راه سازی انجام می دهیم: حفاری.

شاهسوند با اعلام اینکه منطقه وانشان از یک طرف دره و از طرف دیگر کوه است که پیچ خطرناکی دارد ، اشاره کرد. این محور نیز تا پایان سال در دست ساخت است. همچنین تونل خوانسار که پروژه گلسپایگان-خوانسار را متصل می کند به بووی او چنین فکر می کرد سخت: در حال گذر است در دستور کار 1200 متری آمده است که 85 درصد از ساختار تونل از نظر فیزیکی پیشرفته است ؛ برای تکمیل آن 50 میلیارد درام نیاز است.