عمومی

برنامه های دولت در بخش فرهنگ و هنر تحولی تدوین شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، کمیته سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری در هشتمین جلسه خود از ابتدای سال جاری میلادی ، از وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی برای بررسی کوتاه مدت و بلند مدت دعوت کرد. تحولات برنامه های این وزارتخانه

در این جلسه ، اعضای کمیسیون خواسته های خود را در رابطه با برخی ناهنجاری های فرهنگی جامعه ، به ویژه در زمینه فرهنگ اجتماعی ، مد ، لباس ، سینما ، تئاتر ، موسیقی ، انتشارات ، کتاب ، و همچنین برخی از روشهای اصلاح ارائه کردند. به زمینه مشاوره های فرهنگی در خارج از کشور. آنها این مسائل را مطرح و مورد بحث قرار دادند.

محمد مهدی اسماعیلی ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، با ارزیابی نگرانی های اعضای مجلس خبرگان ، تأیید وجود برخی ناهنجاری ها ، همزمان با توضیح رویکرد این وزارتخانه در دولت سیزدهم و برنامه های تحول ، گفت: هنر توسعه یافته است و همکاری با سایر نهادهای فرهنگی در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار خواهد گرفت.

وی همچنین به فعالیت فرهنگی مشاوران فرهنگی در خارج از کشور اشاره کرد.

وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی با اشاره به هماهنگی فرایندهای فرهنگی در کشور و توزیع عادلانه اشیاء ، افزود: فعالیتهای موسسات فرهنگی باید از کارهای موازی و در راستای اهداف سیستم و مسیر کلی فاصله داشته باشد. در زمینه فرهنگ اسلامی و در سطح نظام اسلامی.

کمیته سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری ، از آغاز پنجمین دوره این مجلس ، همواره مطالبی را از رهبران فرهنگی برای بررسی مشکلات حوزه های فرهنگی در دستور کار خود داشته است. مسائل مربوط به تغییر ، اصلاح و اصلاح ساختارها را دنبال خواهد کرد.