عمومی

گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی از مولفه های مهم تحقق شعار سال است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار آنلاین ، با اشاره به شعار سال “تولید ، حمایت و تخریب” اظهار داشت: انتخاب رهبر شعار سال با تمرکز بر مسائل اقتصادی انقلاب منویات و نتایج استاندار را نشان می دهد.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی گلستان افزود: “شعار سال فرزانه رهبر معظم انقلاب ، راه آهن فعلی اقتصادی به سمت تولید ، صحبت از اقتصاد مقاومتی ، تنها راه اقتصادی نگاه به درون ، تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی. استفاده از ظرفیت های داخلی و ظرفیت ها از طریق هم افزایی با تشکیل نیروهای ویژه انقلابی جوانان دولت انقلابی جوان انقلاب ، با جریان زنجیره وفاداری و با پشتیبانی مردم همیشه در صحنه ، بینش ، صبر و تحمل هستند کشور سپاسگزار

دیلمی با بیان اینکه چرخه تولید عوامل و مشکلات زیادی را شامل می شود ، افزود: “تولید می تواند شامل همه اقدامات و فعالیتهایی باشد که ارزش بیشتری در کشور ایجاد می کند ، در واقع ، این مشکل باعث افزایش درآمد ملی ، ایجاد ظرفیت ، قدرت اقتصادی ، منافع در کشور می شود.

او گفت. “در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، رشد شکوهمند علم و فناوری ، سرعت بسیار زیاد آن ، مستلزم این است که همه برنامه ها ، ابزارها و راه حل ها بر اساس آخرین علم و فناوری باشد ، این پشتیبانی علمی گسترده کشور در دانشگاه ها است ” همه در تمام زمینه های مدیریت.

دیلمی گفت. “مطمئناً ، با حضور مجدانه ، سخت كوشانه قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی و مذهبی و انقلابی ، نهادهای محبوب حمایت از نهادهای انقلابی ، مردم و نهادهای انقلابی ، مجلس شورای اسلامی با پشتیبانی از افراد روشنفكر وارد سیستم می شوند موانع موافقت به لطف خداوند ، ایجاد فضای بهتر برای کارآفرینی زمینه ساز شعار سال خواهد بود.