عمومی

۱۲ فروردین صدای رسای «آری» ایرانیان به جهان مخابره شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، هادی حق شناس به مناسبت دوازدهمین روز فروردین جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت. “از ابتدای حرکت خود ، انقلاب اسلامی در ایران همیشه فکر کرده است که به عنوان نیروی محرکه اصلی و تفکیک ناپذیر ، به مردم اعتماد کند.

او اضافه کرد. “4 آوریل واقعاً یک سنگ بنای بزرگ است ، یک توافق ارزشمند ، که به موجب آن ایرانیان با فریاد” بله “برای جمهوری اسلامی به جهانیان ، تا آنها از طریق انقلاب در مورد مردم یاد بگیرند ، بدانند که ملت شریف بزرگترین دستاورد است ایران آنها از خود دفاع خواهند کرد

استاندار گلستان ادامه داد. نامگذاری 12 فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی ، مشارکت بیش از 98٪ مردم در آن همه پرسی اقدامی موثر در روابط خارجی ، در سیاست داخلی است ، در واقع ، انقلاب اسلامی سیاست خود را برای دوستان و دشمنان دارد.

حق شناس می گوید. “راهی که همزمان به بسیاری از آزادیخواهان جهان الهام بخشید ، ابرقدرتها را بر مقابله با جمهوری اسلامی ایران اصرار کرد ، اما خوشبختانه نظام اسلامی با حمایت مردم ، به رهبری امام خمینی ، رهبر معظم انقلاب انقلاب ، توانست سخت ترین مشکلات را حل کند. “و برای غلبه بر وحشیانه ترین عملیات نظامی ، امروز به عنوان یک جهان نظامی مستقل ایستادگی کنیم.

در پایان استاندار گلستان ابراز امیدواری کرد با تلاش همه حامیان استان ، شهروندان گلستانی در سال تولید ، پشتیبانی و حذف شاهد لغو تحریم ها ، لغو تاج پادشاهی. و رشد منطقه بر اساس تولید با کیفیت و صادرات.