عمومی

آرمان فلسطین فراموش شدنی نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

علی کریمی فیروزه: وی در گفتگو با آنلاین با اشاره به اینکه نمی توان آرمان فلسطین را فراموش کرد ، افزود: “مسئله بیت المقدس و فلسطین در کانون توجه کشورهای مسلمان و اسلامی قرار دارد.”

دبیرکل جامعه فرهنگیان فرهنگی اسلامی با تأکید بر حق طبیعی مردم فلسطین در تصمیم گیری درباره سرنوشت کشورشان ، گفت: « نوشتن: قرار دادن:

نایب رئیس فراکسیون اقدامات پیشگیرانه در مجلس یازدهم جنایات اشغال قدس علیه مردم بی دفاع فلسطین را محکوم می کند آفرودیترژیم کاذب اسرائیل با حمایت مستکبرانه خود با چراغ سبز به جنایات خود علیه بشریت در سرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

کریمی فیروزه: جمهوری اسلامی ایران حمایت از مردم مظلوم فلسطین را روشن و ماندگار دانست او افزود:اراده جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر احقاق حقوق مسلم مردم مظلوم فلسطین در زمینه “دیپلماتیک” و احقاق حقوق مسلم آنها است.

عضو خانه ملل سازش برخی کشورهای عربی منطقه با رژیم صهیونیستی را رسوایی ابدی برای آنها دانست او افزود:دولت های خردمند منطقه نمی توانند واقعیت های تاریخی را نادیده بگیرند ، با پذیرش برنامه های تحقیرآمیز مردم فلسطین را از دست بدهند. پیدا کردن: آنها را از حقوق طبیعی خود محروم کنید.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر نقش اساسی پارلمان های کشورهای اسلامی در زنده نگه داشتن آرمان فلسطین گفت: مردم این کشور “.

این مقام پارلمانی ادامه داد. ایالات عضو توصیه ها در این راستا ، آنها باید نقش تاریخی خود را در حمایت از ابتکار عمل جمهوری اسلامی ایران برای احقاق حقوق فلسطینیان ایفا کنند.

یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اشغال قدس را تهدیدی برای امنیت جهانی می داند او افزود:رژیم صهیونیستی صلح و ثبات جمعی را در سراسر جهان تهدید می کند.

کریم فیروزه: وی با اشاره به ابتکار ارزشمند معمار بزرگ انقلاب اسلامی برای نامگذاری روز قدس گفت: