عمومی

معطل کردن کار مردم به بهانه قوانین پذیرفتنی نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین. سید محمدتقی شاهچراغی بعدازظهر پنجشنبه در پنجمین جلسه شورای اداری استان که با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان اجرایی برگزار شد. تالار مشاهیر فرمانداری جم به این دلیل برگزار شد که یکی از مهمترین وظایف کشور سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به قم است، باید از فرصت های این سفر برای اجرای مصوبات، رفع مشکلات مردم و کشور استفاده کرد. .

او اضافه کرد. «مدیران باید از تمام توان خود برای تاییدیه های نهایی استفاده کنند. ما امیدواریم که نتیجه این سفر یک اتفاق خوب و برکت و برای منطقه باشد.

شاهچراغ خطاب به سران و مسئولان اجرایی منطقه گفت. مدیران باید اطمینان حاصل کنند که هر قولی که در بازدیدهای میدانی به مردم می دهند عملی می شود؛ دلیلی ندارد که کسی قول بدهد که عقب نشینی نکند. در مورد آن بعدا؛ تعلیق کار مردم به بهانه قانونی که ممکن است توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری یا اصلاح شود، غیرقابل قبول است.

به گفته این مسئول. مواردی هست که به مردم مربوط می شود، با یک پیامد ساده حل می شود، نباید کار مردم، مشکلات و درخواست هایش به تعویق بیفتد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به کوم گفت. «برای هر نقطه از گاور یک وزیر می‌رود و مسائل مختلف را پیگیری می‌کند. استانداران باید مسائل را در اولویت قرار دهند تا طبق قانون توسط دولت پیگیری شود. اهمیت و اولویت موضوع

به گفته شاهچراغی؛ علاوه بر ظرفیت‌های ملی و بودجه، استفاده از ظرفیت‌های محلی موجود برای توسعه و رشد شهرهای تازه ایجاد شده در ایالت ضروری است.

فرماندار جم خطاب به اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت. ما معتقدیم که رسانه ها و روزنامه نگاران می توانند معجزه کنند، معجزه کنند.

به گفته این مسئول. اموال بلااستفاده موسسات دولتی طبق قانون مصوب دولت و مجلس پس گرفته می شود و اداره منطقه هیچ توجهی به فروش آن اموال نخواهد داشت. اصرار ما بر حل استفاده بهینه از زمین و املاک مازاد اداری است.

به شاهچراغ گفت. وی افزود: با توجه به مشکلات بازار مسکن، مشکلات تامین مسکن مردم در شرایط فعلی، همه مدیران، دستگاه های اجرایی باید در زمینه تامین زمین همکاری داشته باشند. در حال حاضر 83000 نفر در این ایالت در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند. سیستم. تامین زیرساخت های زمین برای ساخت و ساز مسکن باید هر چه سریعتر تکمیل شود.

فرماندار جم افزود: در رای گیری برای آماده سازی و استفاده بهینه از سفر آتی رئیس جمهور به استان قم، جلسات متعددی در استان و همچنین تهران برگزار شد و در آن جلسات اتفاقات مطلوبی به ویژه در این زمینه رخ داد. مجوزها: انجام شده

به شاهچراغ گفت. «موضوعات مربوط به اشتغال، تولید، صنعت، مسکن و راه به عنوان اولویت های مهم منطقه ای باید بیش از پیش مورد توجه دستگاه های ذیربط مدیران قرار گیرد. همچنین در این سفر باید تلاش شود تا مردم عادی مشکلات خود را در میان بگذارند. نگرانی های خود را با رئیس جمهور و تیم خود در میان بگذارید، فقط افراد موفق در حوزه های مختلف را برای سخنرانی در حضور رئیس جمهور دعوت نکنید.