عمومی

کمک دشمن در معرفی راز ، گیج کردن مردم مهدوی است – خبرگزاری آنلاین | ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آیت الله رسول فلاحتی عصر جمعه در یک برنامه تلویزیونی با موضوع “مهدی (عجیبدر انتظار مهدی (عجیبوی با اشاره به روند رو به رشد نهضت مهدوی می گوید: “از منظر قرآن”: “جنبش مهدوی باید آمادگی امام زمان را آماده کند (عجیب) تمیز و تمیز.

وی در ادامه گفت: امام صادقالف) وی همچنین با کسانی که منتظر از سرگیری وجود زندگی هستند صحبت کرد و افزود: “در طول وجود ، افراد سعی می کنند خود را به افراد بی ارزش تبدیل کنند.”

روز جمعه امام رشت با بیان اینکه عزیمت امام زمان (عج) همه سر را به حرکت در خواهد آورد ، گفت: این آمدن امام زمان (عج) استعجیبعدالت بر همه جا غلبه خواهد کرد و افراد راست بسته حقوق خود را تحقق می بخشند.

او تسلیم مقدس خداوند بود. یکی از مهمترین کسانی که منتظر امام عصر هستند (عجیبوی افزود: “منتظران واقعی ورود آقایان به عرصه جهاد و نبرد است. به عبارتی فرهنگ انتظار ، به افراد می آموزد که خلاق و قوی باشند.”

آیت الله فلاحتی با استناد به این انحراف به عنوان یکی از مهمترین موضوعات برای گروه مهدوی و جانشین آینده آن گفت: عدم آگاهی عمومی از مهمترین عوامل انحراف جنبش مهدوی است.

سخنگوی مقام معظم رهبری در گیلان افزود: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که امید به زندگی روشن در سایه سلطنت حضرت مهدی (عج) نهفته است.عجیب) این برای آنها خطرناک خواهد بود ، بنابراین برنامه هایی برای ایجاد یک برنامه حمل و نقل عمومی نیاز به حمایت از تبلیغات دروغین دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: وقتی دشمن در ایجاد باورهای دروغین یکی از دلایل اصلی فرقه مهدی-بوار مطرح می کند: “صحبت از اعتقادات و عقاید به دور از عقل و سایر فرقه گرایی های مهدوی است.”

امام جمعه رشت با تأکید بر اهمیت مشاهده سحر و پرهیز از خرافات ، افزود: اسلام یک دین دینی است و قرآن و سنت در صدر قرار دارند.

وی با تأکید بر اینکه این نژاد بشر است که در سایه قرآن و سنت قرار دارد ، اظهار داشت: دانشمندان ، دانشمندان ، نویسندگان و اندیشمندان باید پایه و اساس اقدامات بشردوستانه را فراهم کنند.