عمومی

آیت الله یثربی دغدغه هدایت جوانان و رفع مشکلات مردم را داشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی کمی عصر جمعه در مراسم شانزدهمین سالگرد رحلت اولین نماینده ولی فقیه در منطقه امام علم ربانی امام جمعه فقید کاشان. سید مهدی یتریبی گفت. انبیا و اولیا دارای صفاتی هستند که ملاک تقرب مردم به نظام الهی است.

وی صبر، استقامت، ایمان و خیانت را از جمله این ویژگی ها عنوان کرد. یکی دیگر از صفات بارز اولیای الهی، اخلاص است که صفت هر انسانی است که خداوند به او عزت و کرامت می دهد.

این استاد لیسه و دانشگاه با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد. اخلاص و مردانگی این شهید بزرگوار در راه سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب شد که خداوند پس از شهادت به او عزت و عزت عنایت فرماید. تشییع این سردار مقدس اسلام تشییع پیکر مطهر این شهید پس از تشییع امام خمینی (ره) بسیار قابل توجه بود.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، لزوم رسیدگی به وضعیت معیشتی افراد و خانواده های نیازمند گفت. تاکید اسلام را نباید فراموش کرد، برخی از هموطنان ما گرسنه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین کمین با اشاره به شخص مرحوم آیت اللهی. سید مهدی یتریبی گفت. این عالم ربانی را ائمه انقلاب نماینده ویژه ایشان در منطقه کاشان نمایندگی می کردند که صداقت و رحمت این عالم ربانی بر مردم معلوم بود.

وی با تاکید بر اینکه مرحوم آیت الله یطریبی دغدغه رهبری جوانان و رفع مشکلات مردم را داشتند، تاکید کرد. این ویژگی های بارز اخلاقی این عالم بزرگ باعث شده تا 16 سال آینده تشییع جنازه مرحوم یطربی با حضور باشکوه برگزار شود! «حضور باشکوه مردم».

استاد جماران و دانشگاه با اعلام اینکه مرحوم آیت الله یطربی با مردم همدردی داشتند، خاطرنشان کردند.