عمومی

دولت با بهبود وضعیت زندگی و اجرای عدالت، پاسخ اعتماد مردم را بدهد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی نماینده ولی فقیه در استان ازوین ، آیت الله عبدالکریم عابدین در خطبه نماز جمعه هفته دولت این هفته را تبریک گفت. حرمسرا می درخشد ، نام آنها به عنوان افتخاری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است.

او اضافه کرد. از مصائبی که بر سر آنها آورد

نماینده ولی فقیه در استان ازوین خاطرنشان کرد. شهید رجایی و شهید باهنر ، با محبت مردم ، مسئولیت خود را به گرمی پذیرفتند ، با اشک و آه مردم به بهشت ​​رفتند ، و یاد آن عزیزان را گرامی می دارم و هفته دولت را تبریک می گویم.

دولت جدید با بهبود شرایط زندگی با اجرای عدالت به اعتماد مردم پاسخ خواهد داد

امام جمعه دولت ازین اعلام کرد. نتیجه اعتماد مردم مراقب بهبود شرایط زندگی و اجرای عدالت دینی و اسلامی باشید.

او ادامه داد! ما از دولت این جهادگر می خواهیم که انتظارات مردم را در اسرع وقت از طریق سخنرانی های فعال این افراد درگیر و سازماندهی مقامات شایسته استانی ببیند. »

آیت الله عابدین با اشاره به سالروز مفقود شدن امام موسی صدر یادآور شد: امام موسی صدر ، رهبر شیعیان لبنان در سفر خود به لیبی در دوران حکومت قذافی ، به طرز مرموزی خادم این شخصیت بزرگ ، خادم خانه بی گناهی و طهارت بود. اصلاح طلب و سیاستمدار وی ناپدید شد ، مشخص است که هیچ خبر واضحی در مورد این شخصیت بزرگ وجود ندارد ، البته خدا انتقام سنگینی از قذافی و همراهانش گرفت.

واعظ نماز جمعه عجیب آزوین افزود: امروز چند دهه بعد ناپدید می شود. “هیچ خبری از او نیست.

امیدواریم آغاز کار دولت ، آغاز توجه جدی به سیستم بانکی بدون ربا باشد

وی با اشاره به سالروز تصویب عملیات بانکی بدون ربا ، گفت: مقامات و افرادی که شرایط بانک ها را می خواهند و فشار برخی مسائل بانکی رو به پایان است ، و این شغل شما است ، و مردم آماده همکاری و حمایت از این روند اصلاحات هستند ، و ما امیدواریم که دولت انقلابی به طور جدی شروع به مبارزه با سود غیرقانونی این شرایط بانکی خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان ازوین تصریح کرد: و خدا را شکر می کنیم.

امام جمعه ازوین درگذشت علامه حکیمی را تسلیت گفت. مرحوم محمدرضا حکیم ، نویسنده ، دانشمند ، فعال سیاسی-انقلابی در دوره های قبل از انقلاب ، پس از انقلاب ، که درگذشت او را به رهبر فرزانه حکیم تسلیت می گویم. انقلاب و مردم

وی اشاره کرد. 14 جلد ، برای خدمت به خانواده به رحمت خدا رفت و ما به عزیزان آنها تسلیت می گوییم.

آیت الله عابدین افزود: این سعید بزرگ با اجداد پاک و فرزند شهیدش باید جمع شوند.

امروز واعظ نماز جمعه آزوین گفت: در نماز جمعه به خانواده وی و همه فعالان تسلیت می گویم. او همیشه نماز جمعه را اقامه می کرد و ما از خداوند متعال برای او تعالی می خواهیم.

او گفت.

نماینده ولی فقیه در استان ازوین با اشاره به سالروز حرکت اسرای کربلا ، یعنی آزاد شدگان از فضا ، از کوفه تا لانت ، گفت: امام عابدین (ع. کربلا از کنار اجساد پاره شده عبور کرد. آنها این عزیزان را با زنجیر به کوفه بردند و مدت زیادی منتظر نماندند.

امام جمعه کار آزوین افزود:

ما برای مردم افغانستان دعا می کنیم که خداوند متعال در اسرع وقت صلح و امنیت این افراد آسیب دیده را تأمین کند. »

آیت الله عابدینی با اشاره به ارسال کشتی های سوخت رسانی از ایران به لبنان گفت: “ما واقعاً نیاز داریم نفت کشور را بفروشیم. لبنان به این منابع نیاز دارد. اگر ما به میدان نرویم ، سعودی ها برای مردم لبنان مشکل ایجاد خواهند کرد.” و آمریکایی ها با دست نشانده های خود به مردم لبنان آسیب می رسانند.

سخنگوی نماز جمعه ازوین افزود: قدرت جمهوری اسلامی “ما آن را به غریبه ها نشان می دهیم.

او ادامه داد. سید حسن نصرالله تأکید کرد که این کشتی هایی که از ایران می آیند بخشی از لبنان هستند ، “هیچ کس حق دسترسی به آنها را ندارد” و این افتخار از جنبش عاشورا است.

نماینده ولی فقیه در استان شیخ آزوین اعلام کرد. حوزه علمیه نجف توسط این بزرگان. این تاسیس شد تا نعمت های زیادی را به ارمغان آورد که ما در حافظه آنها گرامی داریم.

امام جمعه آزوین اعلام کرد. مرگ علم فقیه ، علامه حلی ، شهاب الدین مرعش نجفی ، که کتاب های شیعه ، اسناد و مدارک را در کتابخانه کومی جمع آوری کرده بود ، حتی نتوانست به حج برود ، روزه گرفت و برای ساختن یک ساختمان بزرگ نماز خواند. کتابخانه دعاها او اجاره را تعیین کرد ، مبلغی که از این راه به دست آورد و میراثی از این میراث گرانبها به جا گذاشت.